Бачення (візія): Кафедра визначає стандарти якості навчання цих фахівців, відповідно до вимог часу, враховуючи кон’юнктуру ринку праці та сучасні тенденції розвитку цифрових технологій через використання інноваційних спеціалізацій із забезпеченням повної реалізації науково-педагогічного потенціалу працівників кафедри.
Місією кафедри є підготовка соціально-відповідальних висококваліфікованих фахівців у сфері відповідно до потреб ринку праці в умовах євроінтеграції шляхом використання творчих та інноваційних підходів до навчання та роботи.
Стратегічні цілі кафедри маркетингу і логістики:
1. Розширення освітніх можливостей кафедри
2. Підвищення наукового потенціалу кафедри
3. Розвиток дидактичного потенціалу кафедри
...
Читати далі »