П`ятниця, 10.05.2024, 12:34





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2017 » Грудень » 17 » Бізнес коні
15:56
Бізнес коні

Кінний клуб. Бізнес-план.

Кінний бізнес зазвичай починають не стільки через любов до грошей, скільки з любові до коней. Відкриття кінного клубу вимагає чималих інвестицій, які окупляться не відразу: для формування стабільної бази клієнтів потрібен час, а всі отримані від прокату кошти йдуть на харчування тварин та оплату праці персоналу.

Побудова кінного клубу вимагає сотень тисяч, а то й мільйонів доларів. Щоб створити невеликий спортивний клуб, можна вкластися і в 300 тис., але клуби міжнародного масштабу вимагають сотні мільйонів.

У природі все своє життя коні присвячують руху. Сплять вони лише вночі. А тому, щоб ці тварини себе добре почували, їм потрібно широкі простори для пересування і затишний притулок для ночівлі. Як правило, розміри території, відведеної для вигулу і випасу коней, коливаються від 1 до 5 гектарів. Варто оренда такого задоволення - 300-500 тисяч доларів на місяць.

Що стосується приміщень, необхідних для ночівлі коней, оптимальним варіантом є стайня розміром 300 - 400 кв. м (у розрахунку на 30 коней). У кожного коня повинна бути своя «кімнатка» - невелике стійло розміром 3х4 (а якщо фінанси дозволяють, то 6х8), де він харчується і відпочиває вночі. У стайні також має бути великий широкий прохід, щоб кінь міг вільно розправитися, коли заходить і виходить, і велике вікно для провітрювання приміщення. Стайня - це найбільш важлива частина землі, відведеної під кінний клуб. Щоб зайнятися кінним бізнесом, необов'язково мати в розпорядженні гектар землі, можна тільки побудувати стайню, а місцем для прогулянки вибрати який-небудь парк, поляну або луг. Якщо ж землі багато, а стайні немає, мати кінний клуб буде проблематично.

Саме в побудову та облаштування приміщень для тварин (конюшня, комунікація, обладнання для ветеринарного обстеження, манежі) вкладають велику частину суми початкових інвестицій. Отже, не забувайте, починати свій бізнес потрібно з землі. Щоб коні, які будуть служити джерелом доходів, не відчували дискомфорту.

Купівля та утримання коня - найважливіший, хоча і не найдорожчий в кінному бізнесі момент. До вибору тварини треба поставитися з усією серйозністю. Можна мати гарну стайню і кілька гектарів землі, але якщо на ній пасуться лише чотири старі шкапи, навряд чи варто сподіватися на успіх і процвітання. Вартість одного коня - приблизно 10 тисяч євро. Призера спортивних змагань купують і за мільйон.

Енергію і здоров'я коні отримують з їжею. Щоб кінь виглядав презентабельно і добре служив, потрібно уважно поставитися до його раціону. За допомогою їжі можна стимулювати ту чи іншу якість коня. Наприклад, якщо годувати його вівсяною або ячмінною кашею, кінь буде енергійним і рухомим. Але якщо окрім каші тварині нічого не давати, вона буде виглядати худою. А худий кінь довіри у клієнта не викличе. Тому до каші потрібно додавати ще й повний комплекс всіляких вітамінів. Щоб не займатися цією важкою справою і не вираховувати щоденно, скільки і яких вітамінів необхідно, краще використовувати гранульований комбікорм, який містить і овес, і ячмінь, і певну кількість вітамінів. Для того щоб протягом місяця прогодувати 30 коней, потрібно запастися 5 тоннами такого продукту. Не менш смачний і корисний елемент кінного раціону - сіно. Його закуповують один раз на рік великою партією. Постачальником може стати як певна агрофірма, так і звичайне селянське господарство, при цьому краще вибрати останній варіант. Сіно - продукт нестабільної цінової категорії. Ціни на нього безпосередньо залежать від вартості бензину.

 

Бізнес-план

Сума початкових інвестицій:

  • Покупка коней: 20 х 14 = 280 тис. $
  • Набір для коней: (сідло, вуздечки, щітки) = 18 тис. $
  • Споруда клубу: 300 тис. $

Разом: 598 тис. $

Витрати на місяць:

  • Комбікорми: 3.5 тонн: 440 $
  • Сіно (1 т.): 100 $
  • Зарплата персоналу (2 інструктора і конюха + послуги ветеринара): 1250 $
  • Оренда землі під приміщення: 12 $/кв.м. х 300 кв.м.= 3.7 тис. $

Разом: 5.5 тис. $

Доходи за місяць:

  • Прокат коней: 200 осіб х 2:00 х 25/год. = 10 тис. $
  • Заняття з тренером: 10 занять х 100/год = 1 тис. $

Разом: 11 тис. $

Прибуток: 11 тис. – 5.5 тис. = 5.5 тис. $

Орієнтовна окупність бізнесу: 598 тис. $ : 5.5 тис. $ = 108 місяців = 9 років.

Отже, даний вид бізнесу потребує досить великих капіталовкладень і за строком окупності є досить довготривалим, а на це погодяться не всі інвестори.

Переглядів: 504 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 4
4 Повозніков  
0
«Маркетологам нужно слезть с олимпа» хорошая статья .Описано все очень доступно и
понятно. Однако прежде чем слезть с олимпа на него нужно подняться, а
это достаточно трудный путь! Путь поиска ошибок и разочарований,
получения нового опыта и знаний. Если человек прошел сложный путь сам , мало вероятно ,что он будет очень
глуп. Хотя ,от звездной болезни, ни кто не застрахован конечно. Чаще
всего ,наоборот до звездности далеко, мало кто из компании вообще
понимает маркетолога и не разделяют с ним радости победы или
достижений, а вот упреков нагнут полный мешок и регулярно.

3 Повозніков  
0

2 Повозніков  
0
Жизнь как в скачках Чем больше я узнаю о скачках, тем больше понимаю, что выигрыш - это не
всегда победа, проигрыш - это не всегда поражение. Победа заключается
даже не в силе и не в резвости, которую ты проявишь и даже не в
настойчивости, которая пусть и важна, но является лишь компонентом
победы, как и перечисленные выше составляющие. Но победа заключается в
правильно выстроенной стратегии на основе своих уникальных способностей и
возможностей, в умении определить потенциал тех, кто идет о бок,
использовать сильные стороны преобладая над слабыми. Чистокровная лошадь
сама по себе сила и мощь, олицетворение благородия и гармонии, скорости
и легкости, соединение загадок селекции и генетики. Но даже чистокровка
во всем своем великолепии не способна в одиночку стать чемпионом.
Знаменитый жеребец Сухарь о котором гудела вся Америка во времена
великой депрессии  нуждался в уме и хитрости своего наездника, который
был способен направить его к финишу сквозь крупы несущихся впереди
лошадей, а жокей нуждался в захватывающей скорости своего друга ноги
которого  безотказно несли его к победе. Их единство стало силой.  Если
лошадь аутсайдер, она останется аутсайдером даже не смотря на некоторые
ее победы, если у лошади потенциал фаворита, он проявиться рано или
поздно, но с какой силой — зависит от грамотности и мудрости ее
владельца и тренера. Скачки — будто некая пародия на жизнь. Говорят,
лошади  не знают зачем бегут и люди тоже.

1 Повозніков  
0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz