Мій старт почався в тому році, ще як побачила цю дисципліну в списку переліків. Я ще не знала чи буде цей точно предмет і хто буде його вести, але вже була в захваті і передчутті цікавого і потрібного предмету. Настільки, що примусила друга-одногрупника Дмитра, записатися зі мною на цю пару.
Мені дуже сподобався підхід нашого викладача, що студен
... Читати далі »
Вибіркові дисципліни в Національному університеті біоресурсів і природокористування України - це дисципліни, спрямовані на забезпечення загальних і спеціальних компетенцій студентів. Кожного навчального року у студентів є можливість вільно вибирати додатковий предмет. Моїм основним критерієм у виборі була можливість використання набутих знань у майбутній професії лікаря ветеринарної медицини. Тому я обрала дисципліну “Лікарські рослини”. До речі, на сайті університету можна ознайомитися з описом та завданнями дисципліни.
На початку семестру було декілька очних пар, на яких ми познайомилися, визначили мету предмету, а також свої очікування та цілі. Наш викладач, Повозніков Микола Гаврилович, цікавими методами провокував нас на дискусії та обговорення.
Вивчення дисципліни у цьому році в основному було дистанційним, що пов’язано з пандемією COVID-19. На цей період нашими завданнями було обрати лікарські рослини і, у вигляді презентації, ознайомити з її фар
... Читати далі »
Хочу почати свою розповідь здалеку. Все розпочалося ще з вибору напрямку діяльності, оскільки шкільні роки показали, що в усіх напрямках я розвинутий вище середнього, тому потрібно було вибирати з професій, які в перспективі обєднуватимуть більшість предметів. Мій вибір впав на професію менеджера, про що я не пошкодував. Далі за цим потрібно було оприділитися з ВУЗом. Долучивши до пошуку інтернет і різноманітні статистики, НУБіП був закладом, що справив на мене найкраще враження.
Я студентка 1 курсу факультету аграрного менеджменту в Національному університеті біоресурсів і природокористування України, Анна Красноштан, хочу розповісти про свій шлях «Від старту до фінішу» з дисципліни СТВПТ. Ще на першому занятті наш викладач, Повозніков Микола Гаврилович, представився як мотиватор і провокатор водночас. Він же і запропонував нам експериментальний метод навчання, що має на меті постійне самовдосконалення та аналіз здобутків студента впродовж навчання. Вся група одноголосно підтримала таку ініціативу й першим нашим кроком було встановлення цілі. Кожен студент отримав по 10 запитань, за допомогою яких встановлювалась ціль. На перший погляд питання здаються загальними, спрямованими більш на знайомство, але відповівши на них я зрозуміла, що це завдання є нашим стартом. На питання я відповідала чітко, аби мати точну ціль. Так, я прийшла в НУБіП, щоб вдосконалити свої навички та отримати те, що мені потрібно – знання. Адже, хто володіє інформацією
... Читати далі »
Цей тиждень для всіх нас виявився досить напруженим і цікавим) У нас була практика. Шкода що, дистанційно. Але ж... Микола Гаврилович має особливий підхід до студентів, він досить чітко та розумно пояснив суть наших подальших дій у практиці. Кожного дня ми отримували різні завдання(працювали по типу трьох «г»- гегетика, годівля та гігієна)завдяки яким досить багато нового та потрібного дізналися для себе. Велике дякую Миколі Гавриловичу – Ви справжній професіонал своєї справи. Я завжди буду згадувати предмет та практику з ТВППТ.
Підводячи підсумок з дисципліни ТВПТ, у мене залишаються лише хороші спогади і знання, які будуть потрібні для моєї професії. Хто б міг подумати, що фінансисту буде цікаво вивчати тваринництво - напевне ніхто, але Миколі Гавриловичу це вдалось. Він зумів зацікавити і полюбити вивчати його дисципліну. Вивчати генетику, годівлю і гігієну тварин дистанційно - здавалося б неможливим, але це не в моєму випадку. Практика з ТВПТ була першою і, напевне, самою цікавою,тому від неї залишаться тільки хороші спогади.
Ця практика нікого не залишила з фінансистів байдужим. По-перше, це перша в історії практика яка проходить дистанційно, по-друге, це перша практика в історії нашого навчання. Нам дуже пощастило потрапити під опіку Миколи Гавриловича, адже ми засвоїли не тільки три Г(про що це я буде знати тільки наша група) а й навчилися приміняти це в своїй спеціальності. Ми дізналися і про породи тварин, і про те чим їх годувати та на скільки це дорого, склали справжній та перший в своєму житті бізнес-план. І взагалі дуже круто та продуктивно провели свій час) $IMAGE1$
Сьогодні перший день дистанційної практики. І вже ми дізналися дещо цікаве.. Сьогодні ми проходили породи тварин. Світ ніколи не стоїть на місці,розвивається а з ним і ми. Було дуже цікаво дізнатися про різні види та підвиди порід тварин.
Коли я дізналася про те, що нам ввели таку дисципліну як "Технологія виробництва продукції тваринництва" я дуже здивувалася і навіть трішки обурилася. Адже я вважала, що для моєї спеціальності «Економічна кібернетика» ця дисципліна є зовсім недоречною. Проте в ході навчання моя думка почала змінюватися на краще. Мені стало цікаво те, що нам розповідають на лекціях. А підігріло також мій інтерес до дисципліни те, що нас з групою повели на ферму аби показати нам справжніх коней. Також, пройшовши онлайн-курс «Управління МТФ – підвищення економічної ефективності підприємства, важливість професіоналізму персоналу на фермі» я дізналася багато нового про сільське господарство. І тепер, поїхавши на канікули до бабусі в село, я зможу допомагати їй в господарстві не перепитуючи через кожні 5 хвилин, чи все я роблю правильно. Завдячуючи нашому викладачеві Миколі Гавриловичу за період навчання під час карантину ми опрацювали багато теоретичного та практичного матеріалу, який розширив наш кр
... Читати далі »