Компетентності – відмінність пріоритетності між викладачами іроботодавцями Перелік спеціальних компетентностей, для бакалаврів і магістрів з електричної та інформаційної інженерії, розроблений в межах проекту Tunung [8]
(компетентності впорядковані у порядку їх значущості за оцінками роботодавців):
1. Здатність продемонструвати розуміння проблем якості.
2. Здатність розуміти потреби користувачів і клієнтів, а також важливість таких питань як естетика в процесі проектування.
3. Здатність продемонструвати розуміння питань використання технічної літератури та інших джерел інформації.
4. Здатність працювати в групі над великими проектами.
5. Здатність застосовувати системний підхід до вирішення інженерних проблем.
6. Здатність продемонструвати практичні інженерні навички.
7. Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів, необхідних для підтримки інженерної
спеціалізації.
8. Здатність застосовувати і інтегрувати знання і розуміння інших інженерних спеціалізацій.
9. Здатність застосовувати відповідні кількісні математичні, наукові і технічні методи, а також комп'ютерне програмне забезпечення для вирішення
інженерних завдань.
10. Здатність продемонструвати творчий та інноваційний потенціал в синтезі рішень і в розробці проектів.
11. Здатність виявляти, класифікувати і описувати ефективність систем і компонентів на основі використання аналітичних методів і методів моделювання.
12. Здатність ідентифікувати фактори, що впливають на витрати в планах і проектах, та керувати ними.
13. Здатність продемонструвати розуміння контекстів, в яких можуть бути застосовані інженерні знання (наприклад, операції та менеджмент, розробка
технології тощо).
14. Здатність дослідити та визначити проблему, а також ідентифікувати обмеження, зокрема ті, що пов’язані з питаннями охорони природи, сталого розвитку,
здоров'я і безпеки та оцінками ризиків.
15. Здатність продемонструвати розуміння відповідних кодексів практики і промислових стандартів.
16. Здатність продемонструвати знання характеристик специфічних матеріалів, обладнання, процесів та продуктів.
17. Здатність працювати з технічною невизначеністю.
18. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на реалізацію технічних рішень.
19. Здатність продемонструвати знання і розуміння математичних принципів і методів, необхідних для підтримки інженерної спеціалізації.
20. Здатність розробляти плани і проекти для забезпечення досягнення поставленої певної мети з урахуванням всіх аспектів вирішуваної проблеми, включно
із виробництвом, експлуатацією, технічним обслуговуванням та утилізацією.