Неділя, 28.04.2024, 01:37





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Головна » 2020 » Червень » 5 » Практика
21:17
Практика
Цей тиждень для всіх нас виявився досить напруженим і цікавим)
У нас була практика. Шкода що, дистанційно. Але ж...
Микола Гаврилович має особливий підхід до студентів, він досить чітко та розумно пояснив суть наших подальших дій у практиці.
Кожного дня ми отримували різні завдання(працювали по типу трьох «г»- гегетика, годівля та гігієна)завдяки яким досить багато нового та потрібного дізналися для себе.
Велике дякую Миколі Гавриловичу – Ви справжній професіонал своєї справи.
Я завжди буду згадувати предмет та практику з ТВППТ.
Переглядів: 197 | Додав: vasylevyshylia2507 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 9
9 Повозніков  
0

8 Повозніков  
0

7 Повозніков  
0
Керівні принципи:• Силабус – це документ, який готується для студента
• Призначення документу: Пояснити студентові суть і форму курсу (дисципліни)
• Що від мене вимагається? («правила гри», політика викладача, дедлайни, оцінювання…)
• Чого я навчуся, прослухавши цей курс? Які знання здобуду? Які навички?
• Що буде результатом навчання? (learning outcomes)
• Наголос на «практичність» вищої освіти відображає еволюцію думки
щодо мети вищої освіти:
• Класична освіти: «знання = добро» (мета ВНЗ: «наповнення мізків знаннями»)
• Пізніше додалося «навчання практичних навичок» - вимога індустріалізації
• Сьогодні йде мова про «освіту, як засіб набуття компетентностей»
• Через навчання, студент здобуває спроможність щось виконувати, чого б без освіти не зміг
• Спроможність (компетентність) формулюється термінами, які не обов’язково відображають
вимогу конкретної професії
Компетентності vs. Рез

6 Повозніков  
0
Силабус це:• Контракт (пропозиція з умовами):
• Відповідальності викладача і студента
• Процедури і політики курсу
• Зміст курсу + календар виконання
• Оцінювання
• Політика академічної доброчесності
Сторони погоджуються на контракт (договір) лише коли розуміють «навіщо?»
• Цілі мають бути озвучені, досяжні, вимірювальні
• Документ, який зберігається, і по якому можна звітувати
• Засіб навчання: рамка для курсі (зміст + форма)
• Відображає філософію викладача – не бійтеся її вербалізувати

5 Повозніков  
0
Компетентності – відмінність пріоритетності між викладачами іроботодавцями Перелік спеціальних компетентностей, для бакалаврів і магістрів з електричної та інформаційної інженерії, розроблений в межах проекту Tunung [8]
(компетентності впорядковані у порядку їх значущості за оцінками роботодавців):
1. Здатність продемонструвати розуміння проблем якості.
2. Здатність розуміти потреби користувачів і клієнтів, а також важливість таких питань як естетика в процесі проектування.
3. Здатність продемонструвати розуміння питань використання технічної літератури та інших джерел інформації.
4. Здатність працювати в групі над великими проектами.
5. Здатність застосовувати системний підхід до вирішення інженерних проблем.
6. Здатність продемонструвати практичні інженерні навички.
7. Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів, необхідних для підтримки інженерної
спеціалізації.
8. Здатність застосовувати і інтегрувати знання і розуміння інших інженерних спеціалізацій.
9. Здатність застосовувати відповідні кількісні математичні, наукові і технічні методи, а також комп'ютерне програмне забезпечення для вирішення
інженерних завдань.
10. Здатність продемонструвати творчий та інноваційний потенціал в синтезі рішень і в розробці проектів.
11. Здатність виявляти, класифікувати і описувати ефективність систем і компонентів на основі використання аналітичних методів і методів моделювання.
12. Здатність ідентифікувати фактори, що впливають на витрати в планах і проектах, та керувати ними.
13. Здатність продемонструвати розуміння контекстів, в яких можуть бути застосовані інженерні знання (наприклад, операції та менеджмент, розробка
технології тощо).
14. Здатність дослідити та визначити проблему, а також ідентифікувати обмеження, зокрема ті, що пов’язані з питаннями охорони природи, сталого розвитку,
здоров'я і безпеки та оцінками ризиків.
15. Здатність продемонструвати розуміння відповідних кодексів практики і промислових стандартів.
16. Здатність продемонструвати знання характеристик специфічних матеріалів, обладнання, процесів та продуктів.
17. Здатність працювати з технічною невизначеністю.
18. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на реалізацію технічних рішень.
19. Здатність продемонструвати знання і розуміння математичних принципів і методів, необхідних для підтримки інженерної спеціалізації.
20. Здатність розробляти плани і проекти для забезпечення досягнення поставленої певної мети з урахуванням всіх аспектів вирішуваної проблеми, включно
із виробництвом, експлуатацією, технічним обслуговуванням та утилізацією.

4 Повозніков  
0
Модель силабусу, базованого накомпетентностях
• Обов’язкові елементи:
• Анотація курсу – місце даної дисципліни в програмі навчання; мета курсу;
тематика
• Порада: в анотації можна (бажано) відобразити підхід викладача для того, щоб студент
розумів з ким/чим матиме справу.
• Мета курсу – компетентності, які студент набуде в результаті навчання
• Організація навчання – перелік тем (загальні блоки)
• Оцінювання – бажано з прив’язкою до мети курсу
• Якщо студент має набути певні компетентності, то логічно, їхнє набуття підлягає
оцінюванню – не обов’язково шляхом підсумкової атестації (іспиту) чи перевірки рівня
засвоєних знань (реферату). Кожен результат навчання повинен оцінюватися окремо.
• Політика курсу («правила гри»)
• Запізнені завдання, пропущені заняття (лікарняні, мобільність, і т.д.)
• Плагіат, академічна доброчесність, поведінка в аудиторії тощо
«Policies concerning attendance, participation, tardiness, academic integrity, missing homew

3 Повозніков  
0

1 Повозніков  
0
Три Ю так тримати...

2 vasylevyshylia2507  
0
smile smile
Три «Ю» старались Вас не підвести)

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz