З першої пари «тваринництва», першого дня навчання, ви , Повозніков Микола Гаврилович, розпочали цей курс досить цікавим методом , а саме креативним. Наша група з задоволенням ходила і слухала ваші думки і всі ми намагалися викрутити свої мізки щоб зрозуміти що ви від нас хочете. І як гадаю я, хочете ви навчити нас не тільки щоб ми поверхнево знали ваш матеріал, а щоб кожен з нас в майбутньому став дійсно «крутим» менеджером , і вдавався в усі тонкощі керівництва будь якої промисловості.
На сьогоднішній день завдяки вашим лекціям та практичним заняттям на стайні , я розумію що менеджер ,наприклад:
- повинен знати як працює вся система, того чи іншого підприємства (для того щоб уникнути лишніх витрат , адже якщо знаєш що (візьмемо) порося на відгодівлі в день може зїсти 2-4 кг корму , то можеш спросити з робітника де за місяць ділось 10 мішків корму J ) і т.д.
- повинен організувати щоб в загоні було завжди своєчасно вичищено, адже виділяється аміак , який шкодить здоров’ю тварини та може призвести до смерті.
- повинен організувати ретельну перевірку комбікорму , адже зараз для проби можуть дати високоякісний корм , а на великому обороті підсовувати прілі зерна , або ж з великим відсотком перетертого пилу через який тварини чихають та призводить до запалення легень, тому потрібно ретельно перевіряти корма та давати правильний процент добавок для гарного приросту та якості товару в майбутньому.
- повинен знати яку продукцію придбати , щоб в неї була гарна генетика, яка в подальшому дасть приріст чи будеш годувати ,а порося не буде давати приріст .
Також потрібно визначитись якої породи порося брати , це також відноситься до генетики , адже є свині сальні і м’ясні , це не мало важливо бо на сьогоднішній день на м’ясокомбінати здається в основному м'ясо ,а малий відсоток сала йде на бекон . Сальними в свою чергу торгують тільки на базарі бо в не великій кількості вони також мають попит.
І скажу ще які на мою думку компетентності потрібні для цієї теми:
- загальні: здатність до аналізу і синтезу, базові загальні знання, навики управління інформацією, здатність застосовувати знання на практиці, дослідницькі навики і уміння, здатність до навчання, здатність працювати самостійно;
- глобальні: здатність критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі, знання особливостей та тенденцій розвитку об’єкту та предмету дослідження;
|