Четвер, 09.05.2024, 03:36





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Головна » 2016 » Лютий » 25 » Список студентів 2курсу
19:42
Список студентів 2курсу

Список студентів 2 курсу

факультету тваринництва та водних біоресурсів

денної форми навчання

№п/п

ПІП

12.02

19.02

25.02

04.03

11.03

18.03

25.03

01.04

05.04

15.04

22.04

23.04

29.04

13.05

 

 

1

Акульонок Олександра Ігорівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

2

Андрійчук Ольга Георгіївна

-

-

-

-

+

+

+

+

-

-

 

 

 

 

 

 

3

Андрушко Аліна Віталіївна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

-

 

 

 

 

 

 

4

Антонова Вікторія Костянтинівна

+

+

+

+

+

+

-

-

-

+

 

 

 

 

 

 

5

Артамонов Іван Андрійович

-

-

-

-

-

+

+

+

-

+

 

 

 

 

 

 

6

Безвершук Аліна Ігорівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

-

 

 

 

 

 

 

7

Бенедюк Павло Костянтинович

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

8

Бізюк Тетяна Сергіївна

+

-

+

-

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

9

Бірченко Володимир Віталійович

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

10

Борисова Вікторія Сергіївна

+

-

+

-

-

+

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

11

Бортун Руслан Анатолійович

+

-

+

-

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

12

Бутим Антон Володимирович

+

-

-

-

+

+

-

+

-

+

 

 

 

 

 

 

13

Волошин Іван Миколайович

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

14

Гапон Ольга Юріївна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

15

Голишкіна Діана Дмитрівна

+

+

+

-

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

16

Гончар Антон Олегович

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

17

Гончаренко Ігор Вадимович

+

-(в)

-

+

+

-

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

18

Грегуль Марія Сергіївна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

19

Грибоєдова Вікторія Олександрівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

-

-

-

 

 

 

 

20

Губатий Михайло Якович

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

21

Дешура Оксана Олександрівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

22

Димитрова Олена Станіславівна

+

-

+

-

+

+

-

+

+

-

 

 

 

 

 

 

23

Зайцева Ірина Максимівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

24

Залізко Аліна Олександрівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

25

Захарчук Михайло Юрійович

-

-

-

-

+

+

+

+

-

+

 

 

 

 

 

 

26

Ігнатенко Ольга Сергіївна

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

27

Камінський Нікіта Володимирович

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

28

Кияшко Вячеслав Вікторович

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

29

Красна Юлія Михайлівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

30

Кріцак Валентина Василівна

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

31

Лисіков Євгеній Павлович

+

-

+

-

+

+

+

-

-

+

 

 

 

 

 

 

32

Литвиненко Олег Петрович

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

33

Лук`янко Катерина Іванівна

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

34

Макаров Андрій Миколайович

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

35

Маринчак Артур Володимирович

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 956 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 401 2 3 »
39 tohcik  
0
4. 05.04.2016 цього дня, на парі з "Утримання та гігієни с.г. тварин", ми розглядали тему: "Гігієна кормів та годівля сільськогосподарських тварин".

 Власне, план лекції:
1) Значення повноцінної годівлі; 
2) Санітарія кормів; 
3) Профілактика захворювань тварин від неповноцінноїгодівлі.

Висновок: Повноцінна і раціональна годівля сприятливо впливає на підвищення загальної стійкості тварин до впливу несприятливих факторів зовнішнього середовища і навіть може сприяти виведенню деяких токсичних речовин з організму. На здоров'я тварин та їх відтворні функції впливає не тільки поживність кормів раціону, а також їх якість і гігієна годівлі. До якості кормів, та власне самої годівлі, треба підходити з розумом! Адже, тварина повинна споживати доброякісні корми, завдяки чому вона нам відповість доброю продукцією, яка буде елітною на всьому ринку збуту, попит буде зростати на очах.

Також я був би вдячен, якщо ви розглянете пропущену мною лекцію від 04.03.2016, на тему: ''Теплообмін між організмом і довкіллям. Адаптація і акліматизація тварин''.

План лекції:
1) Температура важливий фактор зовнішнього середовища;
2) Гігієнічна оцінка теплопродукції та тепловіддачі організму тварин;
3) Реакція організму на дію високих та низьких температур;
4) Умови успіху акліматизації та адаптації тварин.

Висновок: У залежності від температури навколишнього середовища організм пристосовує або перебудовує свою теплорегуляцію. Що призводить до адаптації, яка відбувається з певним часом. Якщо відбуваються різкі зміни температури або температура набуває високих чи дуже низьких значень, тварина відчуває стрес та паніку, її обмінні процеси перелаштовуються під захист життєдіяльності, це несе великі збитки на підприємство.... Тварину требя тримати при оптимальній температурі, слідкувати за нею. Адже від температури залежить багато факторів утримання с.-г. тварин!

З повагою
студент 2 курсу 1ої групи
Бутим Антон

40 Повозніков  
1
Антон дякую.Вчора я був прав.Лекції зараховано..

38 tohcik  
0

Шановний Микола Гаврилович!

Хочу повідомити Вам, що я маю 4 мінуси, приношу свої вибачення, але вони були припасні мені не чесно...
У ці числа, я був присутній на парах, є свідки.
1. 19.02.2016 цього дня, на парі з "Утримання та гігієни с.г. тварин", ми розглядали тему "Гігієнічне значення хімічного складу повітря". 

Власне, план лекції:
1) Характеристика повітряного середовища (атмосфера, клімат, мікроклімат); 
2) Склад атмосферного повітря та гігієнічне значення основних газів; 
3) Вплив на організм тварин низьких і високих температур; 
4) Вологість повітря, гігрометричні показники. Заходи по боротьбі з підвищеною відносною вологістю у тваринницьких приміщеннях; 
5) Гігієнічне значення окремих газів ( CO2, CO, H2S, NH3); 
6) Пилова і мікробна забрудненість, аеронізація повітря; 
7) Склад, властивості і вплив сонячної радіації на організм с.-г. тварин. 

Висновок: При зміні хімічного складу повітря, у тварин відбуваються зміни нетільки на фізіологічних рівнях, але і на психологічних.
Відбуваються різні зміни в обміні речовин, знижується стійкість до захворювань, руйнується імунітет, можливий шок...

2. 25.02.2016 цього дня, на парі з "Утримання та гігієни с.г. тварин", ми розглядали тему: "Вплив на організм тварин низьких і високих температур".

Власне, план лекції:
1) Терморегуляція;
2) Критична температура;
3) Вплив низьких температур на організм тварин;
4) Зони теплової байдужості.

Висновок:Лише підтримання у приміщеннях оптимальних температур повітря, що відповідають зонам термічної індиферентності, забезпечує найекономніший перебіг обміну речовин і ненапружене функціонування органів і систем організму за умови раціональної збалансованості годівлі, збереження здоров’я та можливість одержання високої продуктивності. Кліматичні умови дають гарну можливість раціонально використовувати пасовища. 

3. 25.03.2016 цього дня, на парі з "Утримання та гігієни с.г. тварин", ми розглядали тему: "Гігієна грунту''.

Власне, план лекції:
1) Ґрунти, їх склад властивості та класифікація;
2) Санітарно-топографічне обстеження ґрунту;
3) Гігієна оцінка ґрунту за фізичними та хімічними показникам.

Висновок: З цієї лекції, я для себе зрозумів, що грунт має дуже важливе значення в утриманні тварин, треба слідкувати за санітарним станом грунту, щоб не було чинників передачі заразних для людини і тварин захворювань і не призводило б до прямого контакту з екологічними ланцюжками (грунт - рослина-людина; грунт - рослина - тварина - людина; грунт - атмосферне повітря - людина; грунт - вода - людина та ін), Уникнути гострого або хронічного отруєння з можливими віддаленими наслідками. Грунт має дуже багато важливих показників, за якими потрібно слідкувати.




37 drbezgmo  
0
Микола Гаврилович, я пропустив лекцію за 04.03, на якій розглядалася тема: "Теплообмін між організмом і довкіллям. Адаптація та акліматизації тварин."
1. Температура як важливий фактор зовнішнього середовища
2. Гігієнічна оцінка теплопродукції та тепловідачі організму тварин
3. Реакція організму та вплив високих і низьких температур.
Опрацювавши матеріал, я зробив такі висновки:
Температура навколишнього середовища має значний вплив на організм тварин, еволюційно у тварин під час сезонної зміни температури з'являються відповідні інстинкти, наприклад розмноження. При підвищенній температурі, відбувається тепловиділення через шкіру із вологою, у вигляді невидимих інфрачервоних променів. При зниженній температурі, тварини частину енергії отриманої з кормом, використовуються для власного обігріву, та частково обігрівають ззовні. Тварина може загинути, якщо не відбуватиметься терморегуляція, при коливаннях температури. Тому, для нормального росту і розвитку тварин, потрібне підтримання оптимального температурного режиму.

35 semko_1997  
0
Микола Гаврилович, це пише Семко Анатолій.
У мене є мінуси за 19.02 і 1.04, але я там був.
1)19.02 ми розглядали Гігієнічне значення хімічного складу повітря.
План
1) Характеристика повітряного середовища (атмосфера, клімат, мікроклімат);
2) Склад атмосферного повітря та гігієнічне значення основних газів;
3) Вплив на організм тварин низьких і високих температур;
4) Вологість повітря, гігрометричні показники. Заходи по боротьбі з підвищеною відносною вологістю у тваринницьких приміщеннях;
5) Гігієнічне значення окремих газів ( CO2, CO, H2S, NH3);
6) Пилова і мікробна забрудненість, аеронізація повітря;
7) Склад, властивості і вплив сонячної радіації на організм с.-г. тварин.
Висновок : Наслідки зміни хімічного складу повітря:
- зміна біосферних процесів.
- зниження неспецифічної стійкості організму.
- розвиток багатьох захворювань у людей і тварин.
- несприятливий вплив на організм тварин і людей.
2)01.04, продовження лекції "Гігієна грунту"
План
1) Грунти, їх склад, властивості та класифікація;
2) Санітарно-топографічне обстеження грунту;
3) Гігієнічна оцінка грунту за фізичними та  хімічними показниками
Висновок: Для себе я визначив основні чинники гігієнічного значення грунту:
- основний чинник формування біо- і геохімічних провінцій.
-джерело хімічного забруднення рослин якими харчуються тварини .
- джерело поширення інфекційних хвороб та інвазій.
- середовище, яке забезпечує циркуляцію корисних речовин.

Мною була пропущена одна лекція за 4.03.16''Теплообмін між організмом і довкіллям. Адаптація і акліматизація тварин''.
План лекції:
1. Температура як важливий фактор зовнішнього середовища
2. Гігієнічна оцінка теплопродукції та тепловідачі організму тварин
3. Реакція організму та вплив високих і низьких  температур.  
Висновок: З цієї лекції я зрозумів, що:
- до температури повітря організм пристосовується або перебудовує свою терморегуляцію.
- тепловипромінення відбувається у вигляді випромінювання поверхні шкіри із глибоких частин організму довгохвильових невидимих інфрачервоних променів.
- тварини, що пристосувалися до свого оточуючого середовища можуть отримувати воду, їжу, звикають до фізичних характеристик оточуючого середовища, захищають себе від ворогів, розмножуватися, реагувати на зміни навколишнього середовища.
- чим більш пристосований організм тварини до коливань зовнішньої температури, тим ширше зона байдужості.

36 Повозніков  
0
порозумілися

32 tohcik  
0
Микола Гаврилович, вам пише Тяпкін Дмитро 2 курс 3 група. 
У мене стоять мінуси за лекції на яких я був, а саме:
1) 25.03."Гігієна грунту''.
План лекції:
1. Грунти, їх склад, властивості і класифікація.
2. Санітарно-топографічне обстеження грунту.
3. Гігієнічна оцінка грунту за фізичними та хімічними показниками.
Висновки: з данної лекції я зрозумів, що у грунту є певні властивості, склад і значення і це його характеризує. У грунту є важливі показники, а саме: манітарно-фізичні, санітарно-мікробіологічні, санітарно-гельмінтологічні,санітарно- ентимологічні та інші і ці показники повинні бути в нормі для нормального проживання тварин.
2).01.04 ''Гігієна кормів та годівля тварин''.  
1.Значення повноцінної годівлі 
2.Санітарія кормів
3.Профілактика захворювання тварин від неповноцінної годівлі.
Висновки: з цієї лекції я для себе засвоїв, що основні методи контролю повноцінної годівлі мажна розділити на веторинарно- зоотехнічні та біохімічні.
Основні прийоми годівлі: аналіз кормів і раціонів, стан апетиту, зміна живої маси тварин та інші і якщо їх дотримуватися, то з тваринами все буде гаразд. Також корми поділяють на підтримуючий та та продуктивний і що треба правильно скласти раціон для тварин на господарстві.
3) Пропущена мною лекція 04.03.16''Теплообмін між організмом і довкіллям. Адаптація і акліматизація тварин''.
План лекції:
1. Температура як важливий фактор зовнішнього середовища
2. Гігієнічна оцінка теплопродукції та тепловідачі організму тварин
3. Реакція організму та вплив високих і низьких  температур.  
Висновок: з написаної лекції я засвоїв, що температура - це важливий фактор завнішньго середоваща і що у тварин у організмі є своя терморегуляція яка постійно підтримується і її порушення призводить до негативних наслідків і навіть смерті і умови тваринних приміщень повинні бути допустимі для проживння тварин, тобто постійно треба підтримувати мікроклімат у приміщеннях для тварин. Тварини можуть змінювати свою терморегуляцію відповідно до пори року, тобто різких перепадів температури і це нормальний процес, який відбувається в організмі для підтримки життєдіяльності організму.

33 Повозніков  
0
Діма добре

30 karakylya_2012_konech  
0
Микола Гаврилович, є мінуси з лекцій де я була присутня, а саме: 
19.02, ми розглядали Гігієнічне значенняхімічного складу повітря.
План
1) Характеристика повітряного середовища
2) Склад атмосферного повітря та гігієнічне значення основних газів
3) Вплив на організм тварин низьких і високих температур
4) Вологість повітря, гігрометричні показники
5) Гігієнічнезначення окремих шкідливих газів у тв. приміщеннях
6) Пилова і мікробна забрудненість 
7) Склад,властивості і вплив сонячної радіації на організм с.-г. тварин.
Висновок
Я вважаю що,добре створені умови для тварин лише покращать їх продуктивність та стан здоров'я
11.03 "Гігієнічні вимоги до водопостачання тваринницьких об'єктів" на цій лекції розглядались такі питання:1. Властивості води. Санітарно-гігієнічні вимоги до питної води 2. Системи водопостачання. Санітарно-гігієнічні вимоги до водопостачання 3. Обладнення до водопостачання у господарствВисновок:
Вода є одніею з головних потреб ,тому має відповідати усім санітарно-гігієнічним нормам05.04, Гігієна кормів та годівля сільськогосподарськихтварин 
[–] План 
1) Значення повноцінної годівлі; 
2) Санітарія кормів; 
3) Профілактика захворювань тварин від неповноцінноїгодівлі.
Висновок:правильна та внормована годівля є запорукою стабільного або підвищеного приросту живої маси, а також підтримання всіх норм якісного корму15.04 "Заготівля грубих кормів (сінаж)" 1. Переваги сінажу. Склад сінажу 2. Вплив сроків скошування на общий урожай за вегетацію 3.Цінність грубих кормів
Висновок:Це єдиний вид зимового корму, максимально зберігає обмінну енергію, протеїн, цукор, каротин і одночасно досить концентрований (сухий), щоб забезпечувати годування високопродуктивних тварин. У всьому світі в останні 30 років нарощують виробництво сінажу, і зараз його частка в об'ємистих кормах становить більше половини.

31 Повозніков  
0
Все гаразд

34 Повозніков  
0
Добре

29 Повозніков  
0
Є проблема, а це значить, що її потрібно вирішувати. На щастя, сучасні методи дослідження допомагають у цьому

27 drbezgmo  
0
Микола Гаврилович, мене не було на двох лекція, а ще є мінуси з лекцій де я був присутній, а саме:
19.02, ми розглядали Гігієнічне значенняхімічного складу повітря.
 


01.04, продовження лекції "Гігієна грунту"
 05.04, Гігієна кормів та годівля сільськогосподарськихтварин

 В мене ще стоїть мінус за якесь число від 15.04, я теж не пропускав, а тільки відпрошувався за 23.04.

28 Повозніков  
0
Дякую.Висновки слід конкретизувати

25 chudmila25  
0
Микола Гаврилович, а відпрацювання сюди, в коментарі кидати?(у мене їх три). До речі мене нема в списку.

26 Повозніков  
0
Дійсно немає. Можна додати в групу там зручніше.В список додам ...

23 bortunruslan  
0
Микола Гаврилович, у мене 3 зайвих мінусів, 11.03 "Гігієнічні вимоги до водопостачання тваринницьких об'єктів" на цій лекції розглядались такі питання:1. Властивості води. Санітарно-гігієнічні вимоги до питної води 2. Системи водопостачання. Санітарно-гігієнічні вимоги до водопостачання 3. Обладнення до водопостачання у господарстві; 1.04 "Гігієна кормів та годівля с-г тварин" 1. Значення повноцінної годівлі 2. Санітарія кормів 3. Профілактика захворювань тварин 15.04 "Заготівля грубих кормів (сінаж)" 1. Переваги сінажу. Склад сінажу 2. Вплив сроків скошування на общий урожай за вегетацію 3.Цінність грубих кормів

24 Повозніков  
1
Зрозуміло .Ваші висовки

1-10 11-20 21-23
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz