Як студент 1 курсу вивчає технології виробництва продукції тваринництва?
Я студент першого курсу факультету аграрного менеджменту і хочу розповісти вам про моє вивчення ТВПТ. Що ж, я завжди любив тварин і мав взагалі навчатись на ветеринара, але згодом я зрозумів що мені цікавіше керувати процесами та слідкувати за їх виконанням.
Буквально за пару лекцій я вже здобув багато знань, які обов’язково допоможуть нам у майбутньому стати висококваліфікованими спеціалістами. Мені дуже подобається те, що наш викладач Повозніков Микола Гаврилович приділяє дуже багато уваги саме практичним заняттям, які є набагато цікавішими та ефективнішими, ніж просто слухати лекції без уявлення повної картини. Краще ж один раз побачити, ніж 100 раз почути..
З першої лекції він зацікавив мене своїм стилем подачі інформації та ввімкнув у мені режим “Критичного мислення”. Наші пари ми завжди проводимо на свіжому повітрі відвідуючи конюшню та пасіку.
Стайня:
Наша пара пройшла надзвичайно цікаво. Нам розказали про будову коня, їх раціон та догляд за ними. Багато часу ми провели саме в конюшні, в якій нам показали всіх представників та надали інформацію про кожного з них.
Всі були в захваті від таких занять, адже більшість з нас бачили коней лише в зоопарку та по телевізору.
Потрібно відмітити чудове почуття гумору нашого викладача, з яким ніколи не нудно проводити лекції та практичні заняття. Наприклад: Микола Гаврилович спеціально сказав що м'ясо коня надзвичайно смачне і ця фраза дуже роздратувала нашого інструктора, яка просто не уявляє життя без цих тварин, але навіть вона усміхнулась. Всі отримали позитивний настрій і далі продовжували слухати інформацію про будову коней.
Також у нас є бесіда в телеграмі, куди нам надсилають корисну інформацію,яку ми потім обговорюємо.
Пасіка:
Робота в команді:
Одного разу ми відвідали і пасіку. Пара була незвичайна, адже нас поділили на групи і ми мали зібрати якнайбільше інформації. Ми бігали, складали плани, рахували площу території.. Це було дуже весело. Саме такі заняття розкривають потенціал критичного мислення та співпраці в команді.
Таким чином ми розвиваємо і комунікацію, яка надзвичайно важлива для менеджера і на що постійно звертає акцент Микола Гаврилович.
Мені дуже подобається система “здійснення мети”. Кожен зазначив в анкеті кількість балів, яку він хоче отримати за рік. Викладач намагатиметься пійти на зустріч для виконання наших цілей.
Тепер я впевнений, що технології виробництва продукції тваринництва мій улюблений предмет. Це зумовлено ефективною та цікавою подачею матеріалу викладачем. Імпровізація, зрозумілі приклади, робота в команді, жарти та критичне мислення надають мотивацію вчитись та розвиватись далі.
“Чим вище людина по розумовому і моральному розвитку, тим більше задоволення доставляє йому життя.”
А.П. Чехов Студент 1курсу ФАМ Панібратський Олександр
|