Неділя, 05.05.2024, 18:10





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Головна » 2020 » Квітень » 9 » Комунікуємо дистанційно працюємо ефективно
13:00
Комунікуємо дистанційно працюємо ефективно

..

 Ситуація, яка виникла з введенням карантину, вчергове переконала, що наша кафедра – одна сім’я. В нас панує атмосфера відкритості і довіри, що змінює кожного на краще. Переймаємо досвід один одного, удосконалюємося, постійно ділимося ідеями та рухаємося вперед. Разом зі студентами прийняли виклик карантином – навчаємось і навчаємо дистанційно. На кафедрі розроблена комплексна система моніторингу роботи НПП, проведення та контролю якості занять, ефективності роботи студентів. Проведена 8 квітня онлайн нарада завідувача кафедри конярства і бджільництва на платформі Zoom показала, що у всіх гарний настрій та оптимістичний погляд на ситуацію. Під час наради завідувач провів аналіз роботи кожного співробітника за напрямами роботи, наголосив на завданнях, які ставлять ректорат і деканат, ознайомив з нормативними документами, зупинився на зворотному зв’язку зі студентами.

    Деякі думки студентів: дуже бракує живого спілкування, цікавих лабораторних робіт та здобуття практичних навиків на чудовій матеріально-технічній базі лабораторій кафедри; скучили за гумором професора Броварського В.Д.; бракує командної роботи і людської взаємодії, організованої професором Повозніковим М.Г.; практичних занять Головецького І.І. на пасіці та Осадчого С.А. на стайні; інноваційних підходів Войналовича М.В. та материнської турботи Юсюк Т.А.

    Зупинились на здобутках, планах, мріях та проблемах партнерів. Наголосили про необхідність продовження порівняльно-економічного аналізу діяльності пасік, збір інформації з регіонів, проведення профорієнтації і підтримки талановитих дітей через участь в конкурсі творчих робіт імені Поліщука.

    У процесі організації дистанційного навчання з дисципліни “Технологія виробництва продукції бджільництва” професором Броварським В.Д. для бакалаврів ІІІ курсу приблизно 60% студентів активно використовували портал Elearn. Пройшов лише тиждень і відсоток користувачів наблизився до відмітки 90%. Інші студенти, які не змогли використовувати цей портал для освоєння курсу, опрацьовують теоретичний і практичний матеріал застосовуючи альтернативне програмне забезпечення або виконують письмові завдання відсилаючи їх поштою. До вжитку іде і традиційна форма засвоєння матеріалу - підручники. Саме завдячуючи тому, що професор В.П. Поліщук видав підручник “Бджільництво”, де інформація за розділами сформована відповідно до програми курсу, вивчення цієї дисципліни є можливим і за опрацювання тем з цієї книги.

    Спираючись на досвід колег, із використання різних варіантів дистанційного навчання, нами постійно вдосконалюється теоретична і практична складова із цієї дисципліни. Важливо, що платформа Elearn дає можливість вносити більш досконалі варіанти донесення до студента інформації. Водночас, деякі з них потребують осмислення і часу для втілення. Наприклад, створення відеолекцій і відео з проведення лабораторних занять із використанням бджолиних сімей, обладнання та інвентаря, медоносних рослин, продуктів бджільництва краще робити з урахуванням періоду сезону, погодних умов тощо.

    За інформацією доц. Осадчого С.А., на цьому тижні, з 6.04 по 9.04 включно, студенти 2 курсу 1 і 2 групи факультету ТВБ скороченого терміну навчання по дисципліні «Конярство та кіннозаводство» під його керівництвом ще більше активізувались. Роботи активно здаються в Elearn, у кого проблема з доступом, стараються відправити виконані роботи на електронну пошту.

    Кожен день проводяться консультації через Viber в індивідуальному і груповому порядку.

  

    Порівняно з минулим тижнем, відсоток робіт по обох групах зріс до 80%.

    Опрацьовані лекції надсилають у вигляді презентацій. Всі заняття проходять у відповідності до навчального плану і робочої програми.

   Також йде підготовка студентів до участі в Олімпіаді. Всі зареєстровані в Elearn і спілкування через Viber та електронну пошту.

  Згідно розкладу занять, 8 квітня Войналович М.В. провів онлайн лекцію за допомогою програми Zoom для ОС "Магістр" на тему: "Технологія одержання бджолиного обніжжя та перги".

   Студенти позитивно сприйняли даний вид проведення занять, адже в онлайн режимі можна задати запитання і тут же одержати на нього відповідь. І взагалі, студенту легше сприймати інформацію пояснену викладачем, ніж самостійно її опрацьовувати. Тому і надалі, доки триватиме карантин, наші лекції будуть відбуватися в онлайн режимі.

    Окрім того, Войналович Микола з метою пояснення студентам практичних елементів догляду за бджолами, які в період карантину позбавленні реальної можливості виконувати практичні роботи на навчальній пасіці, відзняв практичне відео і розмістив його в себе на youtube каналі. Тепер студенти мають можливість віртуально опановувати практичні навички по догляду за бджолиними сім'ями.

     Заняття із студентами економічного, інформаційних технологій та гуманітарно-педагогічного факультетів проводяться професором Повозніковим М.Г. та асистентом Юсюк Т.А. із активним використанням платформи Elearn, Zoom, Viber, Telegram та e-mail. Завдяки цим застосункам студенти мають змогу ознайомитися з теоретичним матеріалом лекцій, виконати практичні заняття та перевірити рівень засвоєння знань.

    Робота на кафедрі під час карантину сконцентрована не тільки на навчальному процесі, але й на науковому також. Так, доцент Головецький І., відповідно до плану наукової роботи, проводить дослідження яйценосності бджолиних маток, отриманих у 2019 році за різних способів їх виведення. Приємно відзначити, що карантин не позначився на весняному розвитку бджолиних сімей Голосіївської навчально-дослідної пасіки. А це означає, що до початку головного медозбору бджолині сім’ї наростять достатню кількість робочих бджіл, які в свою чергу, будуть здатні принести вдосталь ароматного і такого корисного меду.

     Під час наради ми почули думки кожного та визначили подальший напрям руху для продуктивної роботи зі студентами.

Завідувач кафедри
конярства і бджільництва
доктор с.-г. наук, професор
Повозніков М.Г.
 

Переглядів: 251 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 5
5 Повозніков  
0
Наша діяльність в мережі вже залежить від вміння вибрати (знайти) куратора змісту. Це людина, яка збирає, класифікує, аналізує та опрацьовує великі обсяги інформації відповідного тематичного напряму для користувачів мережі. Таких людей поки що не так багато, їх треба готувати, а пересічного користувача мережі   навчити їх визначати.

4 Повозніков  
0
При проведені конкурсного  відбору враховувати думку студентів.роботодавців  із залученням експертів і психологів.

3 Повозніков  
0
Почнімо з себе: а чи я все зробив для того, щоб мене не звинувачували у всіх бідах України???

2 Повозніков  
0
Ми знаємо як важливо для Вас успішно скласти ЗНО, розуміємо відповідальність вибору майбутньої професії, а ще ми точно знаємо як зробити Ваше навчання ефективним, студентські роки незабутніми і майбутнє перспективним.Майбутні студенти, якщо ви маєте амбітні цілі, хочете здобути якісну освіту, прагнете бути лідером, розвиватися в колі професіоналів своєї справи і просто насолоджуватися студентським життям, то пам‘ятайте, що ми чекаємо на Вас!Насолоджуйтеся весняними світлинами нашого університету та обирайте свою професійну стежину так, щоби в майбутньому вона стала широким шляхом Вашого успіху та визнання.

1 Повозніков  
0
Одна з яскравих культурних відмінностей нашого суспільства - ставлення до помилок. Помилка - це автоматично осуд і сором. Помилку ототожнюють з її "автором", ставлячи негативне клеймо. Так абсолютну більшість "відучують" від ініціативи, творчості та проактивності.Дітей вчать боятись робити помилки з самого дитинства. Школу роблять храмом, де сповідують релігію страху та осуду помилок. А потім ми питаємо - де наш дух підприємництва, де наш добробут, де наш великий успіх?Те, що я бачу в Гарвардському університеті - діаметрально протилежне за формою і змістом. Люди навчаються лише через помилки. Помилка - це досвід, це урок, це трамплін.... це паливо для майбутніх перемог.Можливо хтось навчився ходити чи іздити на велосипеді без падінь? Чи може хтось назве успішного бізнесмена, який ніколи не втрачав гроші в своїх проектах? Може хтось знає великого вченого, з теоріями якого усі й завжди погоджувались? Є хтось настільки досконалий, що ніколи не робив помилок і чогось досяг?І це, як ви розумієте, не лише про булінг українських вчителів, від якого дехто чомусь отримує нездорове задоволення. Це про ДНК нації і майбутнє нашої економіки теж.Сподіваюсь ми навчимось не застрягати у своїх і чужих помилках і переплавимо їх на міцний фундамент наших майбутніх здобутків.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz