Я не мала великих очікувань від предмету системи технологій тваринництва, так як була впевнена, що цей предмет не буде потрібний в моєму житті.
І ось почалася пара, спочатку, я думала, що в нас заміна з викладачем філософії. Ми розгадували ребуси і вирішували якійсь загадки, які були пов`язанні з дисципліною СТВПТ. Що вже казати, якщо ми перераховували фактори нашого щастя і здоров`я. Не зважаючи на дивний підхід викладача, він все більше і більше змушував нас цікавитися всім, що відбувається на парі. Здавалося, що викладач поєднує зовсім різні речі і складає з них смислові ланцюжки. Ми говорили про життя і буденні речі, але вони знову ж таки були пов`язанні з дисципліною. Він постійно намагався нас заплутати і поставити на роздоріжжі. Викладач виступав провокатором, через що, нам самим хотілося відповідати. Лише в кінці ми дізналися ім`я викладача, і знову ж таки через вірші і різноманітні ребуси.
Немало шуму в групі наробила ця дивна для нас пара. Ми відчували, що нам чогось недоказують. Це напевно дивно, але пари с викладачем нагадували казку 1000 і 1 ніч, де оповідач не все розповідав, щоб заінтригувати слухача.
Не зважаючи на те, що ми вчили бджільництво, конярство, будову тварин і різноманітність кормів, що мені здавалось не потрібним матеріалом, викладач говорив про реальні діючі методи для маркетолога. Це справді було корисно і пізнавально.
Також, я зрозуміла, що таке командна робота. Набагато легше найти своїх союзників, гарних спеціалістів в своїй справі та йти разом з ними, долаючи всі перешкоди, чим самому намагатися подолати проблеми.
На парі ми розвивали в собі професійні навички: запам`ятовувати дрібниці, бути креативним, генерувати ідеї і смислові зв`язки і головне— бути лідером завжди і всюди. Цей предмет дав мені не лише знання, а і впевненість в собі. Впевненість в своїх вчинках та мотивацію створювати, працювати над своїми проектами.
Ми вивчили основу годівлі тварин і при бажанні, ми зможемо просувати продукцію тваринництва, не просто придумуючи смішні чи креативні гасла, але й розуміючи особливості даного продукту. Таким чином нам буде набагато простіше пояснити, чому потрібно обрати саме нашу продукцію.
Я стала більш наполегливою і цілеспрямованою. Я змогла переоцінити свої відносини з одногрупниками та побачити їхні сильні сторони характеру (за допомогою командних робіт). Можу сказати, без перебільшення, що мене надихнули пари цієї дисципліни і змотивували впевнено крокувати в те майбутнє, яке буде найкращим для мене.
Я усвідомила, що ЖИТТЯ— це одна велика перспектива і шанси, які не можна упускати.
Студентка 1 курусу 1 гупи ФАМ (Маркетинг)
Кубіцька Олександра
|