Субота, 20.04.2024, 12:39





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Головна » 2020 » Грудень » 25 » Мій шлях від старту до фінішу з дисципліни СТВПТ
14:45
Мій шлях від старту до фінішу з дисципліни СТВПТ

 

Я студентка 1 курсу факультету аграрного менеджменту в Національному університеті біоресурсів і природокористування України, Тоюнда Анна, хочу коротко розповісти про свій шлях «Від старту до фінішу» з дисципліни СТВПТ про свої успіхи, злети та падіння, які я неодноразово пережила та відчула при вивчені цієї дисципліни.

Будучи тільки абітурієнтом, я жила мрією про вступ до університету, але як і всі вагалася куди ж мені іти, професію обрала – а місце навчання ні. Переді мною стояв не легкий вибір. Але, проаналізувавши ситуацію на ринку праці, враховуючи розвиток України, я зрозуміла, що бути простим маркетологом мені не бути, я хочу бути крутим спеціалістом як з точки зору економічної сфери , так і аграрної, а головне це поєднання знань з різних напрямків, яке дозволить мені працювати в омріяних фірмах, чи розвивати свою.

Національний університет біоресурсів і природокористування України став найкращим, де можна себе розвивати, як крутого спеціаліста у різних напрямках діяльності. СТВПТ – це одна з найважливіших аграрних дисциплін, яку пощастило і мені вивчати. Якщо пара у вас асоціюється з нудним, монотонним начитанням лекції , велика кількість інформації, яку ви не встигаєте записати  та деколи навіть просто зрозуміти, то ви помиляєтесь, адже саме тут, наш викладач, Повозніков Микола Гаврилович, показав, як по-справжньому цікавими бувають пари. Його експериментальний підхід до навчання вразив мене, адже з першої хвилини мені потрібно було  проаналізувати ситуацію, логічно мислити, не забувши трішки пофантазувати та водночас бути керівником, який несе відповідальність за всю свою команду, в моєму випадку групу, старостою якої я є. Того ж дня ,викладач, сказав відповісти на 10 питань, спочатку вони для мене здалися дивними і не зрозумілими , лише по закінченню курсу, я збагнула важливість цих питань, адже для початку ми поставили перед собою ціль і дали зрозуміти всім і студентам, і викладачеві, і собі – до чого ми прагнемо, яка мета і як ми плануємо досягати поставленої цілі, якими методами, підходами, адже кожне завдання розкривало нашу індивідуальність, креативність та наполегливість і вміння іти до кінця, до поставленої цілі.

Моя ціль 100/100, але вона ніколи не включала тільки знання, адже я впевнена, що людина, яка тільки володіє великою кількість інформації, але вміє її аналізувати, структурувати та визначати головне – не матиме успіху, а та, що вміє креативно мислити шукати різні підходи до навчання,  та опановувати нове, використовуючи всі свої навички, водночас, удосконалювавши їх, тільки та досягне мети.

Коли ми зустрічалися очно, ми могли проявити себе, свої сильні сторони, але в зв’язку з пандемією коронавірусу, перейшли на дистанційне навчання, де ми мали працювати в онлайн режимі, а всі роботи виконувати на платформі Elearn. Але для мене це не стало проблемою, моя наполегливість іти до кінця, вдосконалюватися з кожним днем, не полишала мене. Для початку я виконала всі лабораторні та самостійні роботи. Я, дівчинка з села, яка не раз у своєму житті стикалася з тією чи іншою проблемою на практиці, яка була висвітлина у цих роботах, але саме завдяки ним я опанувала всю подану інформацію з наукової та дослідницької точки зору, адже сам механізм мені знайомий був, а от назва та основні його складові – ні , завдяки цим роботом, я сміло можу заявити, що я повістю володію інформацією, адже знаю це на практиці, та маю певний запас інформації, завдяки якій я зможу з легкістю вступити у дискусію, не боячись різноманітних питань з цих тем.

Пізніше Микола Гаврилович запропонував нам написати тези на тему «Реалії сучасного бджільництва в Україні», але я навіть не здогадувалась, що це буде конференція – перша у моєму житті. Ця тема мене дуже зацікавила, і вирішила підійняти питання розвитку, а саме чи зможе і коли, а головне як наша Україна отримає звання «медова держава» та першість у світі. І знаєте, я не помилилась при виборі теми, адже шаблонність це не про мене і не про мою спеціальність, якщо я планую бути креативним маркетологом, то і моя держава повинна мати відповідний розвиток, а що ж їй заважає розвивати «пасіку майбутнього» з урахуванням науково-технічним прогресом, технологічним розвитком, креативністю та введенням новинок. Взагалі конференція дуже сподобалась, адже особисто для мене, крім маси інформативних доповідей, я насамперед отримала досвід у вмінні представляти, захищати свою роботу, та працювати з іншими, в ході конференції аналізувати як свою так і роботи інших і об'єктивно оцінювати, дякую за такий досвід, це перший крок для формування особистісних якостей, які будуть підкріплені знаннями, що в майбутньому допоможе бути справжньою елітою України, яка дійсно зможе вивести свою батьківщину у лідерські позиції.

І от вже незабаром екзамен, я ввважаю, що я зможу отримати свої бажанні 100, адже, як говорив Микола Гаврилович «все зроблене вимірюється і оцінюється»,а я активно працювала на Elearnі, брала участь у конференції та старалась якомога проявляти себе, як особистість, яка знає чого прагне і знає як досягати своєї мети.

 

Переглядів: 278 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Повозніков  
0
В своем историческом воображении, перенаправленном из прошлого в будущее, Стэйли описывает:1) Университет-платформу, аналог супермаркета;2) систему микроколледжей, базирующихся на авторитете центральных профессоров;3) Гуманитарный аналитический центр, давший новую роль представителям социогуманитарных наук;4) Университет номадов, располагающийся везде и нигде одновременно;5) Колледж свободных искусств, радикально развивающий идеи liberal arts;6) Интерфейсный университет, выстроенный на взаимодействии человеческого и искусственного интеллектов;7) Университет тела, позволяющий обрабатывать информацию всеми органами чувств;8) Институт продвинутой игры, делающий ставку на игру, воображение и построение альтернативных миров;9) Университет полиматов, сочетающий обучение одновременно трём разным специальностям и формирующий разные типы мышления;10) Университет будущего, обучающий чистой и прикладной футурологии.Книга Дэвида Стэйли опубликована в 2019 году и аккумулирует в себе все передовые идеи в области путей развития высшего образования, что делает ее чрезвычайно актуальной в эпоху активных реформ в этой сфере.Жаль, что украинский философ образования, рассуждая на тему миссии университета, ограничивает читателей лишь своей точкой зрения…

1 Повозніков  
0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz