П`ятниця, 03.05.2024, 07:15





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Головна » 2020 » Червень » 15 » Силабус
18:54
Силабус

Добре розроблений навчальний план є важливим інструментом для ефективного управління курсом. Це дає студентам чітке розуміння ваших очікувань та дорожню карту того, як буде проводитися курс. Якщо правильно виконано, навчальний план може запобігти багато непорозумінь у міру проходження семестру.

: "Навчальний план розглядається як юридична угода між вами та вашими студентами", - сказав мені завідувач кафедри. Це свого роду договір. Обіцянка. Іншими словами, якщо студент коли-небудь хотів оскаржити свою оцінку в моєму курсі, усі, хто бере участь у прийнятті рішення, звертаються до моєї програми, щоб побачити, чи я тримався до кінця угоди. Що б я там не писав, потрібно було щось, за чим я міг би стояти місяцями пізніше.

Зважаючи на це, варто докласти трохи часу та зусиль до вашої програми задовго до того, як ви коли-небудь познайомитеся зі своїми студентами, і зробити це максимально ретельним та детальним.

У цій публікації я поділюсь тим, що я включаю у власні програми. Я вдосконалював свою власну модель з часом, витягуючи з різних джерел і змінюючи речі шляхом спроб і помилок кожен семестр. Це, звичайно, не єдиний спосіб написання навчальної програми, але те, що я можу сказати з упевненістю, це те, що у мене було дуже мало питань у кожному семестрі, оскільки студенти не розуміли, що від них чекають. Ніяких дебатів щодо того, як я підраховував оцінки. Немає непорозумінь щодо того, коли були належні доручення. І навіть за ті кілька разів мені вдалося вказати тим студентам на програму, яку вони просто не  читали дуже уважно. Тож якщо ви шукаєте модель написання навчальних програм, ця робота буде виконана.

До речі, якщо ви не надто зручні в макеті сторінки і хочете готового шаблону навчального плану , прокрутіть донизу цю публікацію.

ПЕРШ НІЖ ДАТИ СТУДЕНТАМ СВІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

Важливо, щоб ви отримали свою програму, затверджену вашою адміністрацією до того, як подавати її студентам, особливо якщо це ваш перший раз викладання . Це дозволить забезпечити, що ваш навчальний план включає все, що вимагає ваш заклад, щоб воно відповідало політиці та щоб ваш адміністратор знав, як ви плануєте вирішувати певні ситуації.

Принаймні за тиждень, перш ніж поділитися ним зі студентами, надішліть адміністратору копію для його затвердження. Робіть це в електронному вигляді, щоб у вас був запис про транзакцію. Якщо ви не почуєте, поки не настане час подати студентам, надішліть електронну пошту для подальшого отримання підтвердження. Хоча це все може здатися трохи схожим, і на початку шкільного терміну, можливо, важко уявити будь-які проблеми, може настати час, коли хтось подасть скаргу на вас; якщо ваші дії узгоджуються з вашим навчальним планом, і ви зафіксували, що ваш адміністратор схвалив цю програму, ви можете уникнути багато проблем.

ЩО ВКЛЮЧИТИ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ

Цей список призначений для навчальних програм для коледжів.

Ваші дані: Ім'я, електронна адреса, номер телефону, робочий час *

Деталі курсу: назва курсу, номер курсу *, дні та час зустрічі курсу, години кредитування *

Опис курсу: Короткий огляд того, що буде охоплювати курс на термін чи рік

Передумови / основні вимоги: будь-які курси або інші вимоги, які необхідно пройти перед початком курсу. Основні вимоги - це курси, які потрібно вивчати одночасно з курсом.

Завдання:  Охарактеризуйте, що студент повинен зрозуміти чи вміти робити в результаті проходження курсу.

Необхідні тексти та ресурси: перерахуйте всі необхідні підручники, інші книги, Інтернет-ресурси та підписки чи інші матеріали, які студенти повинні мати для того, щоб пройти курс.

 

Політика відвідування: Будьте дуже конкретні щодо того, що являє собою  відсутність, що являє собою "термін" (обов'язково враховуйте і раннє від'їзд ... У мене були деякі студенти, які регулярно йшли з пар раніше), і як це вплине на оцінки студентів, . Переконайтесь, що ваша політика відповідає політиці вашого закладу.

Протоколи комунікації:  Вкажіть, як часто та через які канали студенти повинні отримувати доступ до інформації про курси, шукати оновлення та оголошення та звертатися до вас. Оскільки у нас так багато різних засобів комунікації (онлайн-дошки оголошень та дискусії, соціальні медіа, електронна пошта та текстові повідомлення), важливо сказати студентам, які саме канали мають бути на вашому курсі, і як часто ви очікуєте, що вони перевірять ці канали. Наприклад, якщо ви плануєте розміщувати нову інформацію в системі управління навчанням щонеділі ввечері, скажіть студентам, що вони повинні перевіряти платформу щонеділі ввечері.

Політика щодо електронних пристроїв:  Поясніть свою політику щодо використання мобільних телефонів, ноутбуків та інших електронних пристроїв у класі, включаючи будь-яку інформацію про те, чи робляться винятки , які розміщують приміщення.

Політика щодо  їжі та напоїв : чи дозволено їжу та напої ? Поясніть тут свою політику.

Заява про житло: Якщо ви навчаєтесь на рівні коледжу, дізнайтеся, що вам потрібно включити у ваш навчальний план щодо розміщення людей з обмеженими можливостями.

Вимоги до курсу / Список завдань: Опишіть, як студенти будуть оцінені в курсі. Які завдання ви дасте? Чи будуть тести та вікторини? Якщо кожен з них вартує певної кількості балів, вкажіть це тут. Я виявив, що замість того, щоб спробувати зважити завдання або скласти їм певний відсоток від оцінки, найпростіше було просто присвоїти бали кожній задачі, включаючи тести, а потім обчислити оцінки у відсотках від загальної кількості балів.

 

Академічна політика та процедури: Поясніть, як слід подавати завдання, а також політику щодо запізнення , повторної подачі завдань та плагіату / академічної доброчесності.

Календар курсу:  Напевно, для вас потрібна найбільше роботи, але якщо ви приділите час для відображення щоденних або тижневих заходів та термінів, ви, швидше за все, будете відслідковувати ці терміни. Якщо ви не впевнені в деяких заходах, добре розмістити попередження; це допоможе вам та вашим студентам планувати семестр. Це також розумна ідея включити якусь мову "підлягає зміні" щодо конкретних термінів та заходів; це дасть вам певну гнучкість для коригування розкладу за потребо.

 

ЯК ПЕРЕКОНАТИСЬ У ТОМУ, ЩО  ЧИТАЮТЬ ВАШ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

Просто вручення навчальних програм студентам не є гарантією того, що вони прочитають його. І доставити його в електронному вигляді, ймовірно, означає, що навіть менше очей насправді перейде на останню сторінку. Студенти справді повинні прочитати весь ваш навчальний план, так як ви можете переконатися, що це відбувається?

Приділіть їм час: На моїх заняттях у коледжі я б відклав близько 5 хвилин , щоб студенти могли прочитати мою програму. Просто надання цього часу на парах, а не надсилання його додому для читання, може значно збільшити кількість студентів, які насправді читають . Я попросив студентів прочитати це і підереслити ручкою, а також відзначити будь-які питання, на які я відповів би після мовчазного періоду. Тоді я хотів би прочитати коротку лекцію з навчальної програми, висвітлюючи деякі основні моменти та пояснюючи речі, які можуть їх бентежити.

Вікторина їх:  Деякі викладачі створюють коротку вікторину за програмою, щоб переконатись, що учні її уважно читають. Я ніколи цього не робив, але не тому, що проти цього. Я просто віддав перевагу наступному варіанту.

Пограйте в гру: Після того, як студенти прочитають програму, ви можете зайнятись якоюсь грою чи діяльністю, щоб «перевірити» свої знання, як, наприклад, Crumple & Shoot або полювання на сміття. Іншим варіантом було б, щоб студенти навчали розділів навчальних програм один одному в головоломці .

Отримати підписи. Це хороша ідея, щоб , підписували документ, що засвідчує, що вони прочитали та зрозуміли програму. Хоча це не гарантує, що вони читають програму, вона може забезпечити вам певний правовий захист у випадку, якщо студент чи батьки звернуться до чогось пізніше.

ШАБЛОН НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ КУРСУ

Якщо ви хочете швидко виконати свою програму, мій шаблон навчального курсу допоможе вам вибити його за короткий час. Він включає в себе редагований шаблон Microsoft Word, використовуючи той самий стиль, як показано на наведених вище скріншотах, мій власний 6-сторінковий зразок навчального плану, який допоможе вам уявити та оформити готовий продукт, та форму прийому навчальних програм, яку ви можете використовувати для збору підписів студентів, які підтверджують отримання.

Там набагато більше, звідки це взялося.
Приєднуйтесь до списку розсилки Cult of Pedagogy та отримуйте щотижневі поради, інструменти та натхнення - у швидких упаковках розміром з укусами - усі вони спрямовані на те, щоб зробити ваше навчання більш ефективним та веселим. Ви отримаєте доступ до бібліотеки безкоштовних завантажуваних ресурсів, що завантажуються лише для моїх членів, включаючи мій електронний буклет, 20 способів скоротити  час на оцінку навпіл , що допомогло тисячам вчителів витрачати менше часу на класифікацію. Якщо ви вже абонент і хочете цього ресурсу, просто перевірте свій останній електронний лист, щоб знайти посилання на бібліотеку лише для членів -
Переглядів: 229 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 8
8 Повозніков  
0
Політика домашніх завдань
  • Завдання для домашніх завдань подаються на початок лекційного періоду в наступну дату. Пізнє домашнє завдання буде накладено штраф 10% на день. Домашні завдання, подані після надання рішення, не приймаються.
  • Для деяких домашніх завдань знадобиться комп'ютерний розрахунок. Пропонується зробити ці обчислення за допомогою Matlab. Matlab надається в комп'ютерній лабораторії відділу, і його можна придбати в книгарні Стенфорда. Matlab, ймовірно, буде найпростішим інструментом для виконання цих обчислень, і це програмний пакет, який буде підтримуватися інструктором та асистентом викладання. Ви можете вільно користуватися іншими комп'ютерними програмами, якщо хочете, поки ви чітко документуєте свою роботу.
  • Чітке пояснення того, що ви зробили для вирішення домашнього завдання чи проблеми на іспиті, є не менш важливим, як отримання правильного числового результату. Комп'ютерні чи калькуляторні обчислення повинні супроводжуватися відповідною документацією про те, як проводились обчислення. Це може включати написання кількох речень із поясненнями або додавання роздруківки коментованого комп'ютерного коду. Якщо ви не впевнені в тому, що включити, зверніться до професора Бейкера або асистента викладання.

7 Повозніков  
0
Доктор Енн ЕггерВаші обов'язки
  • Величезна кількість цього курсу відбувається в режимі реального часу, під час уроку. Приходьте готові брати участь та працювати. Довгі лекції будуть рідкісними явищами в цьому класі, тому ви повинні бути готові бути активними протягом усього заняття.
  • Якщо Ви ОБОВ'ЯЗКОВО відсутній, повідомте мене про це. Можливо, ви не зможете скласти твір.
  • Поважайте своїх інструкторів та однокласників, і ми повернемо прихильність. Повага включає створення середовища, сприятливого для навчання, а це означає бути вчасно, вимикати мобільні телефони, слухати та робити внесок.
  • Міркування Кодексу честі: Цей клас є дуже спільним; однак є очікування і на індивідуальну роботу. Якщо вам колись незрозуміло, запитайте.
  • Спеціальні приміщення: Якщо вам потрібні спеціальні приміщення для навчання, важливо, щоб ми дізналися про нього якомога швидше. Запити на проживання студент ініціює через Управління доступної освіти (OAE) ( http://studentagery.stanford.edu/oae ). Не можна проводити розміщення, якщо попередньо не затверджено

  • 6 Повозніков  
    0
    Навчальні ресурсиЩО ВКЛЮЧАТИ
    • Куди студенти можуть звертатися, якщо їм потрібна більша підтримка (наприклад, програма репетиторства на кафедрі чи VPTL, Центр письма Юма)? Для отримання додаткової інформації див.: Http://ual.stanford.edu , більш конкретний сайт для студентів.
    • Які інтернет-ресурси доступні для ваших студентів?

    5 Повозніков  
    0
    Політика щодо відвідування та подання заявок
    • Чи є у вас правила відвідування? Якщо так, то що вони?
    • Як ви обробляєте пізні подання або пропущені завдання, тести, іспити та документи?
    • Як ви працюєте з технічними пристроями? У вас є політика щодо мобільного телефону чи ноутбука?

    Призначення
    • Які завдання (документи, набори проблем, проекти) та досвід навчання (дискусії, лабораторії, виїзні поїздки, спільна діяльність) дадуть студентам можливість опанувати інформацію та ідеї курсу, зробити матеріал власним, а також практикувати ключові навички?
     
    Критерії оцінювання та оцінювання учнівської роботи та участі в класі
    • Що слід зробити студентам, щоб продемонструвати, що вони досягли цих ключових цілей навчання?
    • Як рахуються завдання?
    • Як оцінюватимуться студенти?
    • Як ви очікуєте участі студентів? Чи існує кілька варіантів ефективної участі?
    • Які ваші критерії для доброї участі?
    • Чи будете ви оцінювати участь?
    • Які критерії оцінювання або рубрики для письмової роботи, групової роботи, участі в класі, презентацій чи проектів?
    • Як буде обчислюватися загальна оцінка курсу?

    4 Повозніков  
    0
    • Які підручники, статті, книги, підручники, документи чи інші засоби масової інформації повинні читати чи консультувати ваші учні?
    • Де вони доступні? У Canvas, книгарні чи в Інтернеті?
    • Ви пропонуєте додаткові ресурси?
    • Які потрібні? Які з них не є обов'язковими?
    • Чи зрозуміло, як ці тексти відображаються в окремі теми курсу або дати занять?
    • Як студенти повинні читати тексти (наприклад, уважне читання всіх? Ским деяких) чи використовувати ресурси?

    3 Повозніков  
    0
    ЯК ФОРМУЛЮВАТИ ЦІЛІ НАВЧАННЯТепер перетворіть їх у вимірювані цілі. Цілі навчання - це те, що ви хочете, щоб ваші учні могли зробити в кінці курсу, тому використовуйте активні дієслова. Приклади:
    • Перевірте гіпотези та проведіть правильні умовиводи, використовуючи кількісний аналіз.
    • Ведіть розмову з носієм мови дружно на такі теми, як повсякденне життя, хобі, особиста історія, дозвілля та обмін особистими епізодами.
    • Розпізнайте закономірності спостережень за хімічними явищами та побудуйте концептуальні моделі для пояснення явищ.

    Конкретні дієслова, подібні до наведених вище, як правило, краще зосереджувати відгуки учнів, ніж «нечіткі» дієслова, такі як розуміти, знати, вивчати тощо.Дізнайтеся більше про написання навчальних цілей , включаючи хороші приклади з різних дисциплін.

    2 Повозніков  
    0
    ЩО ПОТРІБНО ВКЛЮЧИТИ ДО НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙЗ огляду на тему та рівень вашого курсу, спочатку подумайте про наступне:
    • Ідеї ​​студентів зрозуміють (наприклад, теорії, підходи, перспективи та інші широкі теми у вашій галузі)
    • Інформація, яка застосовується при вирішенні проблем (наприклад, рівняння, факти та інші види основних знань)
    • Навички розвивати (наприклад, лабораторні навички, навички вирішення проблем, творчі навички, навички письма)
    • Деякі викладачі також запитують, яке ставлення вони хочуть, щоб студенти розвивались в результаті свого курсу, наприклад, любов до галузі; критична, питальна позиція до текстів; або оцінку культурних відмінностей.

    1 Повозніков  
    0
    • Про що йде мова?
    • Чому це актуально, цікаво чи важливо?
    • На які питання відповість ваш курс?
    • Який головний аргумент вашого курсу?
    • Де він знаходиться в навчальному контексті?


    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Архів записів
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Пошук
    Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz