Неділя, 05.05.2024, 20:09





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2020 » Травень » 23 » Важливість дисципліни
20:17
Важливість дисципліни

Чи потрібна студентам дисципліна ««Технологія виробництва продукції тваринництва»?

“Найголовніше прищепити смак і любов до науки: інакше ми виховаємо просто віслюків, навантажених книжною премудрістю”
М.Монтень

Як і всі інші студенти, я не покладала надій на предмет «Технологія виробництва продукції тваринництва», бо очікувала нудних пар, на яких би монотонно розповідали про бджіл чи коней, що, начебто, взагалі не потрібне для фінансистів. Але мої очікування не були втіленні в дійсність. Прийшовши на пару, ми були досить-таки здивовані підходом педагога до нашого розвитку. Давайте я наведу три аргументи, як нас навчив наш вчитель.

По-перше, на цих парах не було звичайної і нудної інформації, яка була завчена в книгах і передана студентам, а навпаки, творчий і дивний для нас, на той момент, підхід до студентів. Також, нам було наочно показано дещо, з чим ми ознайомлювалися, що виявилося дуже корисним для мене.

 По-друге, на парах було цікаво, через те що були застосовані ребуси та загадки зі сторони професора, що для нас, ще трішки дітей, це було дуже пізнавально, корисно (нам це допомагало розвивати наше мислення та логіку) і дуже цікаво. А саме головне – це те, що ми з одногрупниками змогли працювати в команді.

І, нарешті, по-третє, завдяки цим парам, ми зрозуміли, що свою думку потрібно підкріплювати аргументами, давати чітку відповідь і не боятися ставити питань.

Дякуючи професору зростає рівень підготовки студентів і за шляхом впровадження в навчально-виховний процес новітніх навчальних технологій, що сприяють розвитку та саморозвитку творчої особистості, формуванню професійної компетенції та вихованню громадянина України.

Проте, на жаль, ми не змогли і надалі працювати разом з професором  через карантин, але ми компенсуємо це роботою в ельорні, читаємо різні статті та дивимося вебінари, що допомагає нам і надалі розвивати наші знання та вміння.

Що ж, висновок у мене тільки один – не буває непотрібних дисциплін, всі вони є повчальними, а деякі дуже цікаві завдяки спільній роботі педагога зі студентами.

 Щегельська Діана Русланівна

 Студентка 1 курсу, 4 групи, ФіК (фінанси, банківська справа та страхування

Переглядів: 386 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 5
5 Повозніков  
0

4 Повозніков  
0
- інклюзивне навчання на всіх рівнях освіти; - навчання в сім’ях та громадах;- навчання на робочому місці; - розширення використання сучасних технологій навчання; - підвищення якості та досконалості у навчанні; - формування культури навчання протягом життя.

3 Повозніков  
0
Кафедра є справжнім вуликом, де вирує життя –  жваво обговорюються проблеми галузей і продукуються   нові ідеї, погляди на те, що відбувається і навіть де-яки ініціативи впроваджуються. Та, мабуть, найголовніше 

 створена особлива атмосфера  творчості та поваги до студентів ,що робить їх радісними і щасливими.Віримо і прикладаємо максимум зусиль ,щоб в них було прекрасне майбутне.

2 Повозніков  
0

1 Повозніков  
0
Молоді активні студенти, які змінюють нашу краіну на краще!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz