Впевненість, кмітливість, розум та мудрість – ключові слова сьогоднішньої пари з «Технології виробництва та переробки продукції тваринництва».
Насамперед, почну із ознайомлення та короткого вступу до сьогоднішньої пари. Сьогодні на нас чекав сюрприз від Миколи Гавриловича і, враховуючи його вміння здивувати та експериментувати, ми (група) з нетерпінням чекали на це.
Ознайомлення включає такі ключові моменти:
- форма організації навчання – лекція вдвох;
- перевірка знань;
- застосування знань та вмінь на практиці;
- командна робота.
Як наслідок, ми були суб’єктами проведення лекції удвох та, на мій погляд, спостерігачами. Адже наша спеціальність напряму пов’язана із викладанням матеріалу.
На початку заняття лектор познайомив нас із доцентом Ігорем Івановичем, коротко розповів про план проведення заняття та надав йому слово. На нашу вдачу послухати короткий курс від початку до кінця із розвитку, способів розмноження складу сім’ї бджіл, їх види, типи, генетичну інформацію трутнів, бджіл та самки, продукти бджіл, складові мікро- та макроелементів та багато іншого мали змогу випускники різних коледжів: педагогічний, технологічний, економічний. Тому доцільним було те, що пізніше було сформовано 2 команди різного складу на чолі з технологами.
Під час розповіді та пояснень було багато провокаційних питань від студентів, на які мали чітку відповідь, а також спонукали нас до пошуку, аналізу, збору та синтезу інформації. Це швидко скоротило час та дало змогу перейти до найцікавішої частини пари – практики. Головним завданням для викладачів на період очних занять було м’язеве освоєння певної частини матеріалу.
Після теорії ми перейшли до практики. Завдання: зробити індивідуальний стільник для гнізда бджіл вручну. Для кожного з нас це було приємне здивування, бо ми мали змогу залишити свій слід та зробити внесок для нового житла бджіл. Також було показано, як роблять стільники механічним способом.
В кінцевому результаті група засвоїла, як правильно, в якому положенні забивати цвяхи, правильно тримати, складати стільник і тримати молоток в руках. Для більшої кількості та якості було зроблено індивідуальні стільники та стільник зроблений кількома студентами.
Не дарма заголовок статті має таку назву, бо цікавим є те, що:
- дівчата, маючи малу кількість інформації із бджільництва, переконали в тому, що вони активні слухачі, спостерігачі, вмілі рукодільниці й провокували на дискусії;
- дехто з дівчат зробив по 2 стільники вручну та декілька механічно;
- хлопці працювали лише в групах з дівчатами.
Стадник Олена Миколаївна
Студентка 1 курсу гуманітарно-педагогічного факультету
|