У жовтні 2019 року маркетологи 1 курсу розробили власні бренди продукції бджільництва. Поділившись на п‘ять команд, студенти упродовж декількох днів виготовляли емблеми нової марки продукції бджільництва: меду та пилка. Кожна з п‘яти груп вибрала різний підхід створення бренду: мінімалізм,ручна праця та звичайно ж гумор. Логотипи вийшли різноманітні. Це підтверджує унікальність кожного студента та ексклюзивність кожного бренду. Це завдання допомогло студентам проявити найважливіші риси,які необхідні крутому маркетологу: робота в команді,створення логотипу та слогану,пакування й маркування товару,сторітелінг,а також ефективна праця в умовах конкуренції. Всі студенти 1 курсу спеціальності маркетинг дуже вдячні Повознікову Миколі Гавриловичу за можливість не просто сидіти за книжками,а розвивати свою фантазію,втілювати свої ідеї у реальність та вже на другому місяці навчання створити власні бренди.