Неділя, 12.05.2024, 01:42





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Головна » 2019 » Листопад » 01
У жовтні 2019 року маркетологи 1 курсу розробили власні бренди продукції бджільництва. Поділившись на п‘ять команд, студенти упродовж декількох днів виготовляли емблеми нової марки продукції бджільництва: меду та пилка.
Кожна з п‘яти груп вибрала різний підхід створення бренду: мінімалізм,ручна праця та звичайно ж гумор.
Логотипи вийшли різноманітні. Це підтверджує унікальність кожного студента та ексклюзивність кожного бренду.
Це завдання допомогло студентам проявити найважливіші риси,які необхідні крутому маркетологу: робота в команді,створення логотипу та слогану,пакування й маркування товару,сторітелінг,а також ефективна праця в умовах конкуренції.
Всі студенти 1 курсу спеціальності маркетинг дуже вдячні Повознікову Миколі Гавриловичу за можливість не просто сидіти за книжками,а розвивати свою фантазію,втілювати свої ідеї у реальність та вже на другому місяці навчання створити власні бренди.
Переглядів: 263 | Додав: elisavetalee03 | Дата: 01.11.2019 | Коментарі (3)

Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz