Субота, 11.05.2024, 22:09





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Головна » 2019 » Грудень » 10 » Досвід колег
22:43
Досвід колег

Підсумовуючи й узагальнюючи, можна сказати, що процес проблемно-орієнтованого навчання має декілька ключових ознак і складається із кроків:

  • аналізу проблемної ситуації;
  • визначення можливих шляхів вирішення проблемної ситуації;
  • формулювання навчальних цілей;
  • пошуку потрібної інформації (зокрема, під час лекцій) та підготовка доповідей;
  • звітування про результати дослідження теми та шляхи вирішення проблемних ситуацій.

В умовах проблемно-орієнтованого навчання добре підготовлені кейси (проблеми) є направляючими, а їхня влучність – формуюча для успіху у вивченні теми.

Теми відкриваються семінарами із обговоренням проблеми (кейсу). Викладач може прочитати 1-2 лекції до теми. На завершальному семінарі відбувається представлення студентами результатів роботи.

Проблемно-орієнтоване навчання потребує відповідної організації роботи студентів, в кожному ВУЗі чи на програмі вона може бути особливою, але кращі приклади в умовах впровадження PBL вирізняють таку:

  • на семінарських заняттях є керівник /модератор дискусії та секретар (фіксує думки);
  • викладач відіграє допоміжну роль, але повинен мати виразне уявлення, навіщо дається проблема, та завчасно визначені варіанти орієнтовних навчальних питань (аби ненав’язливо скеровувати студентів);
  • викладач повинен порадити ключову літературу (2-3 джерела максимум, решта – студенти мають шукати самі) після формулювання студентами цілей для себе;
  • викладач звертає увагу – у разі потреби – на ключові концепції / теорії / моделі / випадки / абощо, які допоможуть студентам знайти відповіді на питання;
  • не обов’язково читати лекції у проміжку між обговоренням проблеми / формулюванням навчальних цілей та представленням результатів;
  • навчальна група складається із 15 осіб (ідеально 10-12).

Дайджест подій та новин Центр навчальних та інноваційних технологій

Отримуй тижневий дайждест подій та новин Центр навчальних та інноваційних технологій у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Переглядів: 260 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 10
10 Повозніков  
0
У жовтні 2019 року маркетологи 1 курсу розробили власні бренди продукції бджільництва. Поділившись на п‘ять команд, студенти упродовж декількох днів виготовляли емблеми нової марки продукції бджільництва: меду та пилка. Кожна з п‘яти груп вибрала різний підхід створення бренду: мінімалізм,ручна праця та звичайно ж гумор.
Логотипи вийшли різноманітні. Це підтверджує унікальність кожного студента та ексклюзивність кожного бренду.
Це завдання допомогло студентам проявити найважливіші риси,які необхідні крутому маркетологу: робота в команді,створення логотипу та слогану,пакування й маркування товару,сторітелінг,а також ефективна праця в умовах конкуренції.
Всі студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» дуже вдячні Повознікову Миколі Гавриловичу за можливість не просто сидіти за книжками,а розвивати свою фантазію,втілювати свої ідеї у реальність та вже на другому місяці навчання створити власні бренди.

З повагою,
Єлизавета Лі

9 Повозніков  
0
одной из них является способствование поднятию конкурентоспособности человека, рождению специалиста нового поколения, думающего, и ответственного перед обществом и Родиной.

8 Повозніков  
0
Этот успех принесла структурированная организация еще в начале тринадцатого века. Король Филипп Август затем решил дать преподавателям и студентам адекватные условия жизни и гарантии от качественных дипломов, устанавливая новый путь социального восхождения

7 Повозніков  
0
Який внесок можете  зробити  у розбудову тваринництва?». Автор найкреативнішої і найцікавішої відповіді отримає головний приз .....

6 Повозніков  
0
Отже, ключова ідея, яка створює бюрократію, - це намагання керівників обеззброїти своїх потенційних конкурентів всередині організаціі. Так «знешкоджуються» таланти.

5 Повозніков  
0
Одной фирме достаточно понять, что за всеми этими красивыми миссиями, если отбросить всю шелуху, останется только одно — зарабатывать деньги, другой нужна реальная сверхзадача, нужен смысл в том, чтобы создавать инновационные продукты, которые изменят рынок, и при этом хорошо зарабатывать и развиваться.

4 Повозніков  
0
Составляющие миссии современных университетов Формирование мировоззрения и воспитание молодежи;  Профессиональная подготовка и переподготовка специалистов;  Фундаментальные и прикладные научные исследования, сохранение и структурирование знаний, инновационная деятельность;  Социализация молодежи и других социальных групп;  Проектирование общественного развития на глобальном, региональном и местном уровнях;  Разработка и реализация глобальных, региональных и местных программ в сфере просвещения, культуры, зд 

3 Повозніков  
0
Калифорнийский университет в Беркли    Фундаментальные миссии: обучение; научные исследования; государственные услуги. Государственные услуги – разработка и внедрение технологических инноваций на благо Калифорнии и нации, программы распространения сельскохозяйственных знаний; развитие открытых для всех жителей Калифорнии библиотек, музеев, парков, научных центров и т. д., как ценных государственных ресурсов и мест сборов общественности.

2 Повозніков  
0

1 Повозніков  
0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz