Неділя, 12.05.2024, 05:14





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Головна » 2019 » Грудень » 10

Підсумовуючи й узагальнюючи, можна сказати, що процес проблемно-орієнтованого навчання має декілька ключових ознак і складається із кроків:

  • аналізу проблемної ситуації;
  • визначення можливих шляхів вирішення проблемної ситуації;
  • формулювання навчальних цілей;
  • пошуку потрібної інформації (зокрема, під час лекцій) та підготовка доповідей;
  • звітування про результати дослідження теми та шляхи вирішення проблемних ситуацій.

В умовах проблемно-орієнтованого навчання добре підготовлені кейси (проблеми) є направляючими, а їхня влучність – формуюча для успіху у вивченні теми.

Теми відкриваються семінарами із обговоренням проблеми (кейсу). Викладач може прочитати 1-2 лекції до теми. На завершальному семінарі відбувається представлення студентами результатів роботи.

Проблемно-орієнтоване навчання потребує відповідної організації роботи студентів, в кожному ВУЗі чи ... Читати далі »

Переглядів: 260 | Додав: Повозніков | Дата: 10.12.2019 | Коментарі (10)

Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz