Підсумовуючи й узагальнюючи, можна сказати, що процес проблемно-орієнтованого навчання має декілька ключових ознак і складається із кроків:
- аналізу проблемної ситуації;
- визначення можливих шляхів вирішення проблемної ситуації;
- формулювання навчальних цілей;
- пошуку потрібної інформації (зокрема, під час лекцій) та підготовка доповідей;
- звітування про результати дослідження теми та шляхи вирішення проблемних ситуацій.
В умовах проблемно-орієнтованого навчання добре підготовлені кейси (проблеми) є направляючими, а їхня влучність – формуюча для успіху у вивченні теми.
Теми відкриваються семінарами із обговоренням проблеми (кейсу). Викладач може прочитати 1-2 лекції до теми. На завершальному семінарі відбувається представлення студентами результатів роботи.
Проблемно-орієнтоване навчання потребує відповідної організації роботи студентів, в кожному ВУЗі чи ... Читати далі »