25 жовтня 2019 року студентам 1 курсу 1 групи спеціальності маркетинг було поставлено досить цікаве та кльове завдання -розробка реклами , естикетки та піару МЕДУ І ПИЛКУ. Таке завдання для новачків вигадав один з кращих викладачів НУБІП -Повозніков Микола Гаврилович.Ми вважаємо ,що це завдання стало першим кроком до подальшої самореалізації студентів в майбутньому у бажаній сфері роботи. Наша команда: Горова Вікторія , Панченко Карина, Гладунова Дарина , Малащенко Марія ,Захарченко Марина,Загрибельна Богдана ,Кулеша Аліна .Ми займалися розробкою реклами та етикетки для власного бренду меду і пилку -Luxery fervor. Кожен з членів нашої команди приклав максимум зусиль для того,щоб ми не тільки змогли представити конкурентноспроможну роботу ,а й стати одними з кращих у цій боротьбі. Зараз ми впевнено можемо сказати ,що наша робота була однією з кращих на представленій виставці меду та пилку.Також кожен з членів нашої команди займався розробкою не тільки спільного проекту,але і свого особистого(етикетки на зменшені зразки меду і пилку).В результаті цього проекту ми отримали 8 готових комплектів етикеток різного типу,стилю та ідеї просування товарів бджільництва на споживчих ринках України ,а можливо й світу.Ми хочемо висловити подяку Миколі Гавриловичу за надану можливість випробувати власні сили у маркетингу вперше в нашому житті.