Четвер, 09.05.2024, 22:14





Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Увага!
[02.11.2020][Оголошення]
конференція (0)
[22.10.2017][Шукаю роботу]
вимоги (0)
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Головна » 2017 » Листопад » 17 » Кафедра
06:52
Кафедра

1. Університетська кафедра має розглядатися як проект з реалізації відповідної науково-дослідної програми, яка інтегрована в навчальний процес.

2. Завідувач університетської кафедри не повинен розглядатися як управлінець персоналом. Його роль має полягати в керівництві кафедрою як проектом. Завідувач кафедри має виступати натхненником проекту та постійно демонструвати власні реальні наукові здобутки, що є частиною реалізації тієї науково-дослідної програми, над якою працює кафедра.

3. Відповідну норму ст. 35 Закону «Про вищу освіту», яка обмежує перебування завідувача кафедри на посаді двома строками, потрібно щонайменше піддати ґрунтовній ревізії.

4. Кабінетом для завідувача кафедри має слугувати саме приміщення кафедри, яке має бути майданчиком спілкування для членів кафедри. Останнє положення особливо важливе в тому разі, якщо б в ході кардинальної перебудови приміщень українських університетів викладачі та дослідники кафедр отримували окремі кабінети хоча б один на кілька осіб.

5. Дисертаційне дослідження, що здійснюється на кафедрі, має бути частиною науково-дослідної програми, що реалізується на кафедрі.

6. Підготовка та захист дисертаційного дослідження має здійснюватися на кафедрі, що, однак, передбачає обов’язковість залучення до процедури захисту зовнішніх фахівців з теми дисертації. Сам захист за можливості має відбуватися в приміщенні кафедри, а за потреби у відповідній аудиторії університету, що має передбачатися в університеті саме для подібних заходів.

7. Перевірка ефективності роботи кафедри має здійснюватися не в режимі адміністрування, що передбачає заповнення завідувачем та членами кафедри нікому не потрібних паперів та марнування часу, а в рамках систем внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти. Такі системи мають бути направлені на моніторинг процедур забезпечення якості навчального процесу та наукових досліджень, при цьому сам моніторинг не повинен перешкоджати нормальній роботі кафедр, зокрема відволікати членів кафедри від їх роботи.

8. Університетам слід відмовитися від практики невиправданого об’єднання кафедр. Такі невиправдані об’єднання в рамках моніторингу процедур забезпечення якості вищої освіти мають розглядатися та оцінюватися як такі, що перешкоджають забезпеченню якості освіти. Відповідні оцінки мають знаходити своє відображення в тих висновках, які незалежні установи оцінювання та забезпечення якості вищої освіти мають готувати щодо забезпечення у відповідному університеті якості освіти.

Роль кафедри в університеті є визначальною. Якщо провести аналогію з людським тілом, то можна сказати: хоча окрема кафедра і не може виступати спільним обличчям для всього університету, однак кожна кафедра має виконувати роль критично важливого органу, який дозволяє обличчю університету мати пристойний вигляд.

Український університет традиційно завжди був зорієнтованим на німецький університет, якому притаманні поділ на факультети та кафедри. Розуміння кафедри з часом суттєво змінювалося. Раніше вираз «отримати кафедру» буквально означав отримати право читати лекції з кафедри як ординарний професор, напри...
education-ua.org
Переглядів: 392 | Додав: Повозніков | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
2 Повозніков  
0

1 Повозніков  
1
Серед основних рекомендацій для майбутніх менеджерів, які висловив Микола Гордійчук:
  • постійно навчатися, розвивати системне мислення (для отримання ефекту
    «Гелікоптера»), вивчати мови (навчання ефективніше замолоду), знати
    технологічні особливості в галузі (всі управлінці в підприємстві
    «Агріко» мають основну або додаткову спеціальну підготовку щодо
    технологій в аграрної галузі);
  • не витрачати даремно часу та формувати своє змістовне оточення (культурне
    спілкування, якісні фільми, цікаві книги, порядні друзі);
  • час від часу бути на самоті (щотижня або двічі на місяць, бажано на лоні
    природи) для аналізу своєї діяльності, цільових установок тощо, при
    цьому підкреслено необмежені можливості студентів НУБіП України щодо
    цього;
  • формувати, розвивати та берегти почуття довіри, дефіцит якої є однією з основних проблем
    України, підприємств аграрної галузі та кожної людини зокрема, а для
    цього потрібно бути відповідальним, компетентним, оптимістичним,
    взаємодіючи з партнерами та колегами.

     Господар також озвучив деякі моменти власного бачення вищої освіти.
Так, основною метою підготовки у ВНЗ він бачить навчання молоді мислити,
творити. При підготовці майбутніх менеджерів важливим є навчити
спеціаліста обґрунтовувати свою думку, розвивати свій позитивний імідж,
розкривати лідерський потенціал, мотивувати себе та інших, залагоджувати
конфлікти тощо.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz