17 фактов из жизни староверов на Дальнем Востоке, которые меня поразили.
В мае этого года мне посчастливилось пожить несколько дней в закрытой общине староверов, которая располагается в 1000 км от Хабаровcка, и в 300 км от г.Комсомольск-на-Амуре.
Места красивейшие! Природа суровая, но благодатная и щедрая.
Мы, с моим другом Николаем приехали в давно известный ему поселок, в дружественную семью староверов, переехавших сюда 23 года назад на пустое место. Нас приняла семья дяди Вани. Дядя Ваня – радушный, бородатый мужик в русской рубашке-косовортке с пронзительно голубыми глазами, добрыми, как у щенка. Ему около 60 лет, его жене Аннушке около 55. Аннушка с первого взгляда располагает своим обаянием, за которым интуитивно чувствуется сила и мудрость. У них просторный деревянный дом с печью, окруженный пасекой и огородами.
Итак, по факту:
Факт 1
Жизненный уклад староверов практически не менялся уже более 400 лет.
Дядя Ваня рассказы
... Читати далі »
Логіка і причинно-наслідкові зв'язки - страшна річ ... :)
Американські космічні кораблі мають діаметр 14,55 футів. Конструктори хотіли б робити їх ширше, але не можуть. Чому? Справа в тому, що кораблі перевозяться на місце збірки залізницею. Відстань між рейками стандартна: 4 фути 8.5 дюйма. Тому конструктори можуть робити кораблі завширшки не більше 14,55 футів, інакше їх було б неможливо перевозити.
Виникає питання: чому стандартна відстань між рейками саме 4 фути 8.5 дюйма? Звідки взялася ця цифра? Виявляється, залізні дороги в Штатах будували за англійськими стандартами, а в Англії відстань між рейками 4 фути 8.5 дюйма. Але чому? Тому що перші поїзди в Англії вироблялись на тому ж заводі, на якому робили вагонетки для шахт. А довжина осі найбільшою вагонетки становила 4 фути 8.5 дюйма.
Але чому? Тому що така довжина
... Читати далі »
Підсумовуючи й узагальнюючи, можна сказати, що процес проблемно-орієнтованого навчання має декілька ключових ознак і складається із кроків:
аналізу проблемної ситуації;
визначення можливих шляхів вирішення проблемної ситуації;
формулювання навчальних цілей;
пошуку потрібної інформації (зокрема, під час лекцій) та підготовка доповідей;
звітування про результати дослідження теми та шляхи вирішення проблемних ситуацій.
В умовах проблемно-орієнтованого навчання добре підготовлені кейси (проблеми) є направляючими, а їхня влучність – формуюча для успіху у вивченні теми.
Теми відкриваються семінарами із обговоренням проблеми (кейсу). Викладач може прочитати 1-2 лекції до теми. На завершальному семінарі відбувається представлення студентами результатів роботи.
Проблемно-орієнтоване навчання потребує відповідної організації роботи студентів, в кожному ВУЗі чи
... Читати далі »
Множество факторов влияют на это — благоприятная погода, обилие медоносов, месторасположения пасеки и многое другое… Но самое главное — любовь к этим удивительным насекомым. Залог успеха вашей пасеки — наличие здоровых, крепких пчел! Любите и берегите их… Не будет их — не станет нас!
Кінь може робити красиві речі, дивовижні речі, якщо ви навчитеся просити його правильно. Справа в тому, щоб спробувати розкрити його здібності, а потім змусити зробити щось. Більш того, змусити зробити, тому що він сам цього хоче. Тому що, коли у нього виходить, він відчуває себе на вершині світу.<
... Читати далі »